[TCG] Pokémon

Ik wou alle 5 de mini tins van Mega Evolution hebben, dus had ik er nog 2 gevonden bij de lokale gezelschapsspellenwinkel. Zat er in het Destined Rivals pakje toch wel geen Cynthia's Garchomp EX met 2 gouden sterren in zeker 🤯🤯

Was in de dreamland en er was zo een pak va 3 pakjes Mega Evolution. Dus dat voor de zoon zijn goed rapport gekocht.

Doen we dat open, en zit er een Mega Lucario EX in! Volgens Collectr is dat de meest waardevolle kaart buiten die gele kaarten? Is dat hier in België ook iets waard?

Dus nu ben ik aan het denken om die misschien mooi bij te houden en hem die proberen te ruilen ergens? Zou je daar wat leuke kaarten voor kunnen krijgen? (Hij wil een zwarte charizard bv)

Dus nu ben ik aan het denken om die misschien mooi bij te houden en hem die proberen te ruilen ergens? Zou je daar wat leuke kaarten voor kunnen krijgen? (Hij wil een zwarte charizard bv)
Als je de waarde ongeveer wilt weten, kan je altijd op Cardmarket kijken.

Om te beschermen, penny sleeves en als je echt zeker wilt zijn, toploaders. De sleeves neem ik de soft sleeves van Ultra pro per 1000 via Amazon, hoeveelheid en waar het die dag het goedkoopst staat (ik sleeve nu wel alles wat in een map gaat en blinkend in de bulk) en de toploaders (ook Ultra Pro) heb ik ooit eens in korting op bol gekocht.

Ik weet dat er ook mensen zijn die dubbel sleeven. Maar ben bang dat ik mijn kaarten zelf schade ga geven omdat ik onhandig ben met de perfect fit sleeves.

Ik ben dan ook maar een amateur en beginneling. Er gaan hier mensen zitten met meer kennis die mij mogen verbeteren. 🫣

De zwarte charizard komt in de volgende set uit als het die is die hij bedoelt, maar dan ga je nog aardig mogen bijleggen om die te kunnen ruilen

Heb gezien dat er hier in de buurt de gaming collectors beurs is op 9/11. We zullen daar is naartoe gaan en zien wat we kunnen doen. Ook eens leuk voor de zoon (en voor mezelf :oi22:) om dat eens te zien.

Heb gezien dat er hier in de buurt de gaming collectors beurs is op 9/11. We zullen daar is naartoe gaan en zien wat we kunnen doen. Ook eens leuk voor de zoon (en voor mezelf :oi22:) om dat eens te zien.
Jup, verkopen aan een vendor altijd rekening mee houden dat die maar 70% van de marktwaarde betalen, als ge er alles wilt uit halen best traden of verkopen aan andere verzamelaar.

Jup, verkopen aan een vendor altijd rekening mee houden dat die maar 70% van de marktwaarde betalen, als ge er alles wilt uit halen best traden of verkopen aan andere verzamelaar.
80% meestal als ik de video's online mag geloven :p
Ergens fair, want op cardmarket is er ook een fee, Ebay ook, etc.

Beste is ruilen dan, toch?

80% meestal als ik de video's online mag geloven :p
Ergens fair, want op cardmarket is er ook een fee, Ebay ook, etc.

Beste is ruilen dan, toch?

Maar op cardmarket is het percentage maar 5%
Maar je moet alles zelf doen en op eigen risico natuurlijk (maar tot nu toe zelf bij verkopen nog geen problemen gehad).
Bij aankopen wel maar dat is iedere keer door de trustee service of verkoper opgelost geweest. (lag niet aan ik).

Dus het is wat je zelf wilt doen ziet zitten.
Geen risico's , maar minder geld voor jezelf
Meer risico's , maar meer geld voor jezelf

Als hij het een mooie kaart vindt gewoon goed bewaren en zelf houden.
is een mooie herinnering aan een goed rapport en in mijn ogen zal deze kaart op lange termijn alleen maar stijgen in waarde.
(Populaire pokémon, chase kaart van een set , coole artwork,...)

Ik weet dat er papa's de kaarten van hun kinderen kopen (die dat ze denken dat gaan stijgen in waarde) aan de faire marketprijs en die dan zelf bijhouden voor later terug te geven voor als ze ouder zijn.

Vrij zeker van dat als je deze op een Pokémon-FB-groep zet van uw regio, enkel afhalen aan de lagere CM prijs , dat je die sowieso kwijt raakt.
Dus geen risico's en het volledige bedrag.

Feit, ik zou hem zelfs kopen mocht je hem hier te koop zetten :D (of ruilen)

Is een mooi kaartje, maar je weet nooit wat de markt doet. Sinds Corona is er veel veranderd, je weet nooit.

Mediamarkt, Bol en nog een paar hebben de laagste prijzen van online winkels, en in Amerika zouden ze ook 10$ omhoog gaan helaas
Dat zegt niks, de prijzen die zij hanteren zijn niet 1op1 MSRP. Ik heb de vorige nog gekocht aan 55/stuk toen vroeg Bol ook al 60... Mediamarkt is altijd al duurder en er is nog geen enkele indicatie en bewijs dat Bol €69 gaat vragen. Wil niet zeggen dat het niet kan, maar is geen garantie en bij PCI was de prijs ook nog altijd dezelfde als de vorige set...

Terug
Bovenaan