Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fuck You! xDIk wou alle 5 de mini tins van Mega Evolution hebben, dus had ik er nog 2 gevonden bij de lokale gezelschapsspellenwinkel. Zat er in het Destined Rivals pakje toch wel geen Cynthia's Garchomp EX met 2 gouden sterren in zeker![]()
Als je de waarde ongeveer wilt weten, kan je altijd op Cardmarket kijken.Dus nu ben ik aan het denken om die misschien mooi bij te houden en hem die proberen te ruilen ergens? Zou je daar wat leuke kaarten voor kunnen krijgen? (Hij wil een zwarte charizard bv)

Als je de waarde ongeveer wilt weten, kan je altijd op Cardmarket kijken.
.Filteren op de juiste taal.Laatste aan 145€. Verschilt toch veel met Amerika, daar stond ze aan 295 dollar. Prijs is natuurlijk wel aan het zakken.
Jup, verkopen aan een vendor altijd rekening mee houden dat die maar 70% van de marktwaarde betalen, als ge er alles wilt uit halen best traden of verkopen aan andere verzamelaar.Heb gezien dat er hier in de buurt de gaming collectors beurs is op 9/11. We zullen daar is naartoe gaan en zien wat we kunnen doen. Ook eens leuk voor de zoon (en voor mezelf) om dat eens te zien.
80% meestal als ik de video's online mag gelovenJup, verkopen aan een vendor altijd rekening mee houden dat die maar 70% van de marktwaarde betalen, als ge er alles wilt uit halen best traden of verkopen aan andere verzamelaar.
80% meestal als ik de video's online mag geloven
Ergens fair, want op cardmarket is er ook een fee, Ebay ook, etc.
Beste is ruilen dan, toch?
Heb gezien dat er hier in de buurt de gaming collectors beurs is op 9/11. We zullen daar is naartoe gaan en zien wat we kunnen doen. Ook eens leuk voor de zoon (en voor mezelf) om dat eens te zien.
Bron?Nieuwe ETB's worden ook 10€ duurder helaas 69,99€ is het vanaf nu
Dat zegt niks, de prijzen die zij hanteren zijn niet 1op1 MSRP. Ik heb de vorige nog gekocht aan 55/stuk toen vroeg Bol ook al 60... Mediamarkt is altijd al duurder en er is nog geen enkele indicatie en bewijs dat Bol €69 gaat vragen. Wil niet zeggen dat het niet kan, maar is geen garantie en bij PCI was de prijs ook nog altijd dezelfde als de vorige set...Mediamarkt, Bol en nog een paar hebben de laagste prijzen van online winkels, en in Amerika zouden ze ook 10$ omhoog gaan helaas
Dat is toch al een tijd geleden zeMediamarkt en DreamLand vragen/vroegen naar mijn ervaring altijd onder de 60 euro voor een ETB.