[TCG] Pokémon

Hier net alles open gedaan. Kwam hij opeens af, papa ik heb terug die kaart 😅. Maar het was jammer genoeg een andere mega lucario, maar 8€ waard 😝.

Hier net alles open gedaan. Kwam hij opeens af, papa ik heb terug die kaart 😅. Maar het was jammer genoeg een andere mega lucario, maar 8€ waard 😝.

Dat had het wel geweest als hij terug diezelfde uit een pak had gehaald. Hier hopen om nog een ETB te scoren van Mega Evolution en Phantasmal Flames aan een schappelijke prijs.

Toch gekraakt en gem pack vol.3 booster box gekocht vorige maand. Vandaag open gemaakt en 6 pakjes open gedaan. Al de verschillende holo patronen blijven mooi en leuk om te openen. Wel nog geen echte hits. Ben benieuwd of er een exclusive in zit.

Crach Card Club (Leuven station) verkoopt blijkbaar vanaf morgen 13u al de ETBs en de Charizard Premium 🤯

Vandaag heeft Mediamarkt NL een pre-order drop gedaan van die Charizard Premium box. Had er eentje in mijn winkelwagen gekregen maar op het betalen liep hij vast en kon ik niet meer kiezen voor "ophalen in de winkel"... Dus hebben we er naast gegrepen. Dat gaat nog een opgave worden om de bots voor te zijn.

Hhmmm, misschien de dochter toch eens mee naar't stad nemen deze namiddag. 😇

Ik kan het wel niet in het winkelmandje zetten om het een uur later op te kunnen halen.

Laatst bewerkt:
Hhmmm, misschien de dochter toch eens mee naar't stad nemen deze namiddag. 😇

Ik kan het wel niet in het winkelmandje zetten om het een uur later op te kunnen halen.

Is echt in 2min uitverkocht op veel plekken.
Ik was ook aan het kijken er stond voorraad en nu lukt het ook al niet meer.

Precies toch wat fout met de website, want mijn bestelling staat op "besteld bij leverancier" terwijl het zogezegd al in de winkel zou liggen 😅

Daarnet een Phantasmal Flames ETB kunnen scoren in Roeselare.
De winkel is premium verkopen en heeft de toestemming om vroeger te releasen.
Meteen ook een Mega Evolution ETB bijgedaan.

Wat doen jullie met de ETB's, sowieso openen? Of zijn het investeringen die op zolder vliegen?

Trouwens, iemand een goeie tip voor een app op een portfolio bij te houden met betrouwbare EU prijzen?
Alsook een tip voor een goeie binder?

Wat doen jullie met de ETB's, sowieso openen? Of zijn het investeringen die op zolder vliegen?

Trouwens, iemand een goeie tip voor een app op een portfolio bij te houden met betrouwbare EU prijzen?
Alsook een tip voor een goeie binder?
Ik heb alles tot nu toe geopend behalve die van Lucario Mega Evolutions omdat ik al te veel booster packs geopend had voor ik aan de ETB was geraakt 😂
Die van Phantasmal flames ga ik aan de zoon geven als hij volgende week naar de orthodontist geweest is voor z'n eerste apparaat om z'n gebit te vergroten 🫣

Terug
Bovenaan