Spector
Well-known member
40 is wel nen belachelijke prijs tho, 28 is ne leuke prijs, ma ook wel geen steal voor de packs die er in zitten tho![]()
Goh voor de destined rival packs alleen is het al de moeite.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
40 is wel nen belachelijke prijs tho, 28 is ne leuke prijs, ma ook wel geen steal voor de packs die er in zitten tho![]()
euhm, da's die van de zomer van vorig jaar, niet de mega lucario/gardevoir van dit jaar.Goh voor de destined rival packs alleen is het al de moeite.
euhm, da's die van de zomer van vorig jaar, niet de mega lucario/gardevoir van dit jaar.
Pakjes in deze doos:
* 2x Twilight
* 2x Temporal
* 1x Paradox
* 1x Obsidian
Makkelijk te vinden op internet en meerdere YT-filmpjes
Is die niet in Kruidvat.Ik denk dat jij het op een andere box zal hebben.
Ik baseer me hier op: https://www.pokemon.com/us/pokemon-tcg/product-gallery/collector-chest-fall-2025
2x DR
2x JTG
2x MEE
heb je de link van kruidvat wel open geklikt?Ik denk dat jij het op een andere box zal hebben.
Ik baseer me hier op: https://www.pokemon.com/us/pokemon-tcg/product-gallery/collector-chest-fall-2025
2x DR
2x JTG
2x MEE

Welke destined rivals packs xDGoh voor de destined rival packs alleen is het al de moeite.
Die komt pas uit in december...Ik denk dat jij het op een andere box zal hebben.
2x DR
2x JTG
2x MEE
Precies, daarom heb ik het hier gedeeld.Woops, serieus miskeken hahatis maandag voor iedereen.
Anyway, €28 is nog altijd een oké prijs voor die box. Leuk om eentje open te doen en eentje cadeau te geven.
Laat me weten hoe je hits zijn, jammer genoeg veel resealed stuff, trek zeker eens fotos van uw foil langs boven en onder van je box voor je open doet

Ik denk dat het wel in orde is.Laat me weten hoe je hits zijn, jammer genoeg veel resealed stuff, trek zeker eens fotos van uw foil langs boven en onder van je box voor je open doet![]()
Ik zal straks eens foto sturen, van een box dat legit zou zijn en andere mogelijk resleaed. Heb eens uitleg gekregen van iemand die er professioneel in handelt, het is makkelijk te zien, maar niet altijd 100% sluitend.
Dju, het zou wel kunnen zijn.De groene is veel "robuster/vuiler" met zo die uitstulpingen van de seal, maar dat is hoe het eigenlijk hoort te zijn.

Nja chinezen... tis vooral een merde met dat soort items.Dju, het zou wel kunnen zijn.
Had al gezien dat het anders was dan die van gem 3. Dat de boekjes wat lossers zijn bij die gem 3.
Die rechtse psyduck ziet er anders uit dan ik zou verwachten.Dju, het zou wel kunnen zijn.
Had al gezien dat het anders was dan die van gem 3. Dat de boekjes wat lossers zijn bij die gem 3.
Net eens bij die van mij gekeken, beiden exact 4 puntent idd, maar als nog die seal die er rond zit is twijfelachtig ( bij mij ).Die rechtse psyduck ziet er anders uit dan ik zou verwachten.
Bovenaan waar de perforatie (?) gaatjes zitten, zou je er maar 2 mogen hebben. Bij die Pikachu links ziet dat er OK uit. Bij psyduck lijkt het alsof het er 3 zijn (linksonder van Jigglypuff).
Bij een echte doos exact 4 van die punten (links, 2 boven, rechts).