[TCG] Pokémon

Ik denk dat jij het op een andere box zal hebben.
Ik baseer me hier op: https://www.pokemon.com/us/pokemon-tcg/product-gallery/collector-chest-fall-2025
2x DR
2x JTG
2x MEE
heb je de link van kruidvat wel open geklikt? :oops:

Back to school 2024 (die op het kruidvat staat)
prd-front-6380127-1-600x600.jpg

Degene die jij bedoelt, is nog niet te koop (5 december) en overal al uitverkocht.
Ik wil je enkel maar waarschuwen, je gaat teleurgesteld zijn als je die in je link verwacht.

Kruidvat verkoopt meestal de overschotten van zo'n jaar geleden en verkoopt, voor zover ik weet, geen recente producten.

Laatst bewerkt:
Woops, serieus miskeken haha :D tis maandag voor iedereen.
Anyway, €28 is nog altijd een oké prijs voor die box. Leuk om eentje open te doen en eentje cadeau te geven.

Laat me weten hoe je hits zijn, jammer genoeg veel resealed stuff, trek zeker eens fotos van uw foil langs boven en onder van je box voor je open doet :)
Ik denk dat het wel in orde is.

Ik ga ze nog even laten liggen, heb nog een box gem 3 (twijfel wel om die gesloten te laten, al 2 open gedaan) en nog een boosterbox Paradox Rift om te openen.

Ik ga ze nog even laten liggen, heb nog een box gem 3 (twijfel wel om die gesloten te laten, al 2 open gedaan) en nog een boosterbox Paradox Rift om te openen.
Ik zal straks eens foto sturen, van een box dat legit zou zijn en andere mogelijk resleaed. Heb eens uitleg gekregen van iemand die er professioneel in handelt, het is makkelijk te zien, maar niet altijd 100% sluitend.

Maar hoe properder en strakker de seal, net des te meer kans dat ze resealed zijn, de echte zijn vaak net iets slordiger gesealed.
Beetje omgekeerde van wat je zou denken.

Wel subtiel hoe de Charizard daar in de achtergrond wa ligt te chillen ;-)

OT: ben nu ook wel benieuwd naar deze boxen.

Dju, het zou wel kunnen zijn. :cry2:

Had al gezien dat het anders was dan die van gem 3. Dat de boekjes wat lossers zijn bij die gem 3.
Nja chinezen... tis vooral een merde met dat soort items.
Alles wat in die box zit en zelf de box zelf zijn legit.

Blijkbaar zijn er echt fabrieken die zich bezig houden met dat allemaal na te maken en te resealen en verkopen.

Chinese 151 besteld op Ali met singles-day. Wel maar slim packs, maar ik ben wel nieuwsgierig. 😁
Dju, het zou wel kunnen zijn. :cry2:

Had al gezien dat het anders was dan die van gem 3. Dat de boekjes wat lossers zijn bij die gem 3.
Die rechtse psyduck ziet er anders uit dan ik zou verwachten.
Bovenaan waar de perforatie (?) gaatjes zitten, zou je er maar 2 mogen hebben. Bij die Pikachu links ziet dat er OK uit. Bij psyduck lijkt het alsof het er 3 zijn (linksonder van Jigglypuff).
Bij een echte doos exact 4 van die punten (links, 2 boven, rechts).

Die rechtse psyduck ziet er anders uit dan ik zou verwachten.
Bovenaan waar de perforatie (?) gaatjes zitten, zou je er maar 2 mogen hebben. Bij die Pikachu links ziet dat er OK uit. Bij psyduck lijkt het alsof het er 3 zijn (linksonder van Jigglypuff).
Bij een echte doos exact 4 van die punten (links, 2 boven, rechts).
Net eens bij die van mij gekeken, beiden exact 4 puntent idd, maar als nog die seal die er rond zit is twijfelachtig ( bij mij ).
Kzegget jong china tzijn foefelaars en ze doen het net iets te goed..

Terug
Bovenaan