[TCG] Pokémon

Whut, ik heb pertang 205 betaald ze, is die dan zo gezakt in prijs? Was een webdeal ook zogezegd, FFS
Die is op genoeg betrouwbare plaatsen te vinden onder de €200.🤷🏻‍♀️
Binnenkort hopen op booster bundles en een ETB van Ascended Heroes. Maar dat is de Bol drop in het oog houden. Ik vertik het om teveel te betalen. Alles van hierboven heb ik kunnen regelen via Bol aan normale prijzen.
Wel uitkijken. ETB komt eind februari uit, bundle pas eind april. En eerst zijn er de 3pack blisters, eind januari.

Ondertussen komt er eind maart al een nieuwe set uit, Perfect Order.

Wel uitkijken. ETB komt eind februari uit, bundle pas eind april. En eerst zijn er de 3pack blisters, eind januari.

Ondertussen komt er eind maart al een nieuwe set uit, Perfect Order.
Inderdaad, eind januari die 3 pack blisters. Die Perfect Order set zegt me weinig op dit moment. Meer interesse in Ascended Heroes.

Whut, ik heb pertang 205 betaald ze, is die dan zo gezakt in prijs? Was een webdeal ook zogezegd, FFS
Die prijzen variëren als sinds release tussen de 160 en 250 euro, ondertussen zijn de duurdere wel eerder rond de 210ish en de goedkopere rond de 180/190. Dusja hangt er van af waar, wanneer en bij wie je gekocht hebt, maar 205 valt nog wel mee.

Wordt ne ferme release, alleen blisterkes en dan maand later pas etb...
Ik haat het als het zo gespreid is omdat iedereen op de kleine blisters zal vliegen terwijl die eigenlijk bij andere releases wat blijven liggen.

De Bundles en nog een deel boxen zijn er pas eind april, da's drie maand verschil.

Ik haat het als het zo gespreid is omdat iedereen op de kleine blisters zal vliegen terwijl die eigenlijk bij andere releases wat blijven liggen.

De Bundles en nog een deel boxen zijn er pas eind april, da's drie maand verschil.
Nja, was bij Prismatic hetzelfde, alleen was er toen op release veel meer tegelijk.

ETB, Poster, Binder en Blisters. Nadien kwamen daar dan de extra's nog bij om de zo veel tijd zoals de Bundles, Pouch SPC, Figure box, ...
Beetje zelfde maar beter, nu voelt de release heel weird aan, had op zen minst ETB + de 4 soorten blisters mogen zijn, of zelf al één van de collection boxen er bij.

Er stond wat surging sparks in de winkel aan de kassa dus meegepakt, ingepakt en in de kerstboom gehangen. 😅
Nu hangt de kerstboom vol met kleine pakjes, benieuwd of ze gaan doorhebben. Heeft wel iets 😝.

Mega evolutions: enkel Mega Camerupt ex en Mega Mawile Ex ontbreekt nog
Phantasmal flames: alles compleet

Buiten de ultra rares, illustration rares, special illustration rares en hyper rares gerekend uiteraard :p

Journey together ook mooi onderweg naar completition.
Destined rivals heb ik opgegeven, vind ik niets meer van aan schappelijke prijzen.

Black bolt en white flare: work in progress.
Leuke set, maar misschien wat veel met al die soorten holo's... En ook moeilijker te krijgen helaas.

Mijn dochter vindt het geweldig om alles netjes in volgorde in mappen te steken.

Leuke set, maar misschien wat veel met al die soorten holo's... En ook moeilijker te krijgen helaas.
Niet om te enablen ofzo maar hier heb ik vorige week de bundel en stickercombo gekocht.

Plus nog eens de bundels op de bol drop. Tegen de jeukende vingers.🙈

Niet om te enablen ofzo maar hier heb ik vorige week de bundel en stickercombo gekocht.

Plus nog eens de bundels op de bol drop. Tegen de jeukende vingers.🙈

Idem en idem 🤣

Die set van 2 sticker collectie en Victini collection zijn vandaag toegekomen. Dit weekend besteld bij catchyourcards ook.

1 box Mega Dream open gedaan. 100 verschillende kaarten, geen dubbels.

Hits:
- 9 RR
- 4 Reverse energy en 3 reverse balls
- 3 AR, 2 SR (trainer en item) en 1 MA (Scrafty)

Japanse kaarten voelen zo zacht aan en de full arts zijn echt mooi.

Mega evolutions: enkel Mega Camerupt ex en Mega Mawile Ex ontbreekt nog
Phantasmal flames: alles compleet

Buiten de ultra rares, illustration rares, special illustration rares en hyper rares gerekend uiteraard :p

Journey together ook mooi onderweg naar completition.
Destined rivals heb ik opgegeven, vind ik niets meer van aan schappelijke prijzen.

Mijn dochter vindt het geweldig om alles netjes in volgorde in mappen te steken.

Ik hou me tegenwoordig ook enkele bezig met de "baseset" te verzamelen tot en met de trainer en laat de rest voor wat het is.
Pull is iets, is het mooi meegenomen. Maar vaak zijn da net de kaarten die verkoopbaar zijn om de hobby wa betaalbaar te houden :D

DR is inderdaad insane aan het worden. Ik moet toegeven dat ik de boxen waar DR nu inzit (Venusaur EX, Kyurem EX, ...) niet meer opendoe maar gewoon bijhou. Ik heb het gevoel dat dat met tijd een gewild iets zal worden. Could be wrong tho

Toevallig wa bulk over van PFL? Ik zit dit maar mis nog wa holo's en rev holo's :-) heb mss wa gerief om te traden van andere sets.

Terug
Bovenaan