[TCG] Pokémon

Waar kopen jullie eigenlijk ?

Heb al zoveel sites gezien, maar als ik dan reviews lees. Pakketjes beschadigd, worden niet verzonden etc.
Alles lijkt ook gewoon duur of is dat maar mijn gedacht ?

Zo te zien zitten ook heel wat scalpers online voor elke box te scalpen dat ze vinden.
Enige dat ik kon kopen zijn 2 celebrations chest bij bol voor 29 euro.
Was maar 2 per klant, maar had al gezien dat er scalper er 45 heeft kunnen kopen.

't Is te belachelijk voor woorden aan het worden.
Je weet het, zal wel komen door dat die grote youtube sterren er hun keer mee hebben gemoeid zeker.
Paar jaar geleden bleven ze met overstock zitten van Pokemon en nu moet je al gaan kamperen voor een packje van 7 euro te kunnen kopen.
Ochja, misschien moet ik gewoon binnen jaar nog keer terug kijken als heel de hype gaan liggen is.

Waarom doe je eigenlijk geen pre-orders? Dan ben je vrij zeker dat je toch iéts gaat vast kunnen pakken.

Waarom doe je eigenlijk geen pre-orders? Dan ben je vrij zeker dat je toch iéts gaat vast kunnen pakken.
Ook al zitten aan denken voor iets te pre orderen, maar de vraag is moet ik het dan bijhouden of kan ik het effectief open maken ?
Wilde gewoon eens winkel binnen stappen en keer paar booster packs kopen. Maar zelf dit is al heel moeilijk hier in de omstreek.
En heel veel variatie is er ook niet eigenlijk, dan moet ik al uitkijken voor online te kopen. Zie dat sommige wel 1 euro duurder zijn voor het zelfde. De gratis verzending bij bepaald bedrag compenseert dat wel.

7oriMpp.jpeg

Master set bijna compleet.

Goede staat of near mint? Of goed als in "'t ziet er ok uit"? Da's belangrijk. Check cardmarket.com en de guide om kaarten te graden.

Bestaat er ergens een lijst met hoeveel en welke pokemonkaarten al bestaan?
Eventueel met courante waarde erbij.

Voor mij is dit iets van op de lagere school (~1999), maar vind het wel fascinerend dat dit nog steeds (opnieuw?) zo populair is

Hoi daar,
ik ben mee op de kar gesprongen met die 25yrs Celebrations kaarten, en ik vroeg mij af ofdat iemand hier kon aanraden hoe dat je tegenwoordig kaarten ruilt, ik ben echt niet gekend met de hedendaagse ruilcultuur binnen de Pokekaarten... is er toevallig een ruilcommuntiy op dit forum???? of gebeurt dat gewoon via het wilde westen van facebook marketplace of hoe moet ik dat teweeg brengen dezer dagen ??? Graag tips. Btw, en voor zij die geinteresseerd zijn in Celebration trades ; Je mag mij altijd een pm sturen als je iets specifiek zoekt en je mag altijd mij mededelen via pm wat je in aanbieding hebt... Locatie zuidrand Antwerpen. Allez dan, kom mor ip!

Ik vroeg me trouwens ook af waar je kan terugvinden wat een kaart precies waard is?
Een soort Discogs met platen maar dan voor pokemonkaarten. Ik veronderstel dat er wel ergens een platform/medium waar je uw kaartnummer kan ingeven en kan zien wat ze waard is in welke toestand?

Ik vroeg me trouwens ook af waar je kan terugvinden wat een kaart precies waard is?
Een soort Discogs met platen maar dan voor pokemonkaarten. Ik veronderstel dat er wel ergens een platform/medium waar je uw kaartnummer kan ingeven en kan zien wat ze waard is in welke toestand?

Letterlijk 4 Posts boven deze 🤣

Terug
Bovenaan