Temptation Island 2026

KBE

Well-known member
‘Temptation Island’ keert volgende maand terug met ‘de ultieme relatietest’. Streamz stelt vandaag de deelnemende koppels voor, maar blijkbaar gaat het niet om volslagen onbekenden. Eén koppel probeerde het al eens tijdens ‘Ex On The Beach’, een ander zagen we al in ‘Good Luck Guys’. Er hangt ook een grote spoiler boven het programma, want een van de koppels heeft deze maand hun zwangerschap aangekondigd.

Deborah en Elias uit Bilzen​

deborah-en-elias-uit-genk

Morena en Rey uit Diest​

morena-en-rey-uit-diest

Nella en Burak uit Beringen​

nella-en-burak-uit-beringen

Naomi en Jay uit Rotterdam​

naomi-en-jay-uit-rotterdam

Het zijn toch weer de verwachte figuren...

Waarschijnlijk ook weer met dezelfde background-stories als 'Hij heeft mij al 17x bedrogen, maar hier geef ik hem de kans om te tonen dat hij het écht met mij meent'.

Misschien ben ik gewoon geen geile tiener meer maar waren dit vroeger geen semi-aantrekkelijke vrouwen die meededen? Is de vijver aan wannabe modelletjes die fame willen niet groter dan dit?

Met alle respect maar
Misschien ben ik gewoon geen geile tiener meer maar waren dit vroeger geen semi-aantrekkelijke vrouwen die meededen? Is de vijver aan wannabe modelletjes die fame willen niet groter dan dit?

Het zijn idd zeer lelijke vrouwen.

Benieuwd of ik het ga volgen, vorig seizoen links laten liggen.

Die Deborah en Elias al te veel meegedaan in van die programma's, dat is niet eens een koppel volgens mij maar gewoon gecast. Als er in dit koppel snel vreemdgegaan wordt dan weten we genoeg.

De vrijgezelle dames in dit programma zijn meestal aantrekkelijker dan de koppel-dames.

Jeetje, waar vinden ze dit soort mensen? Zelfs de bankbiljetten uit Monopoly zien er minder nep uit dan deze cast...

Zitten hier nog echt mensen op te wachten?

En dan nog enkel van die deelnemers die op zoek zijn naar bekendheid en volgers om hun volgende spuit fillers of botox mee te betalen, allez zeg.

ik durf mij zeker zondigen aan dit soort brainrot reality TV, maar vroeger zat de charme van Temptation Island voor mij net in het feit dat het meer gewone simpletons leken, met echte relaties. Nu lijkt het verder te borduren op de typische flierefluiters en aandachtzoekers om zoveel mogelijk drama, bloot en seks te tonen. Ironisch is de impact dan ook kleiner, omdat ge dat van dat soort types al verwacht.

Bij koppels zoals Siska en Gringo kwam dat toen authentieker over omdat dat echter aanvoelde, dat en de tijdsgeest is ondertussen ook veranderd.

Geen idee - not hyped :D

Sorry maar het is een triestige line up. Naomi en Morena zijn precies naar dezelfde chirurg gegaan. Ik zie er veel sneuvelen alle sinds

De verleiders zijn ook gekend. Ben er eens diagonaal doorgescrolld, did not disappoint.

We krijgen de nodige 'modellen', half- of voltijds. Mannen die hun 'dromen najagen en naar Bangkok vertrekken' (om daar als propper shotjes uit te delen aan halfzatte toeristen? 😅 ) en daarnaast houden van sportsbetting én crypto! Pareltje!

Eentje 'handelt' in 'luxe zonnebrillen' (ik kon de gedachte aan fake Ray Bans niet onderdrukken) en er is zelfs een Chiaro (Chiaro! met zo'n naam moet je toch??!!) die als beroep 'high ticket sales appointment setter’ heeft. (Da's dan toch sowieso die guy in je Facebook Messenger die je niet kent maar toch wil weten of je van ontbijten houdt om je daarna Herbalife shakes te gaan verkopen ofzo? High ticket sales appointment setter my ass.).

Over de vrouwen spreek ik nog niet eens...

Misschien toch nog maar eens kijken, hoewel het natuurlijk nooit meer zoals vroeger wordt, nu iedereen 'voorkennis' heeft en influencer wil worden.

Laatst bewerkt:
Zitten hier nog echt mensen op te wachten?

En dan nog enkel van die deelnemers die op zoek zijn naar bekendheid en volgers om hun volgende spuit fillers of botox mee te betalen, allez zeg.
Met de juiste mensen is dit gewoon smullen. Maar we hebben niet het brave normale koppel dat in een compleet gekke situatie wordt gesmeten, gewoon 4 marginale koppels die als doel hebben zoveel mogelijk op tv te komen en munt te slaan uit de bekendheid.

Ook de verleidsters zijn raar gekozen. Ze zien er allemaal zo verschrikkelijk fake uit.

De lighting in a bottle van de eerste paar seizoenen ga je moeilijk nog terugvinden. Random mensen uit de straat die geen idee hebben wat de impact is van zo op tv te komen for better and for worse. Nu zijn het allemaal mensen die leven om op tv te komen in de hoop geen normale job nog nodig te hebben vanaf dan. Maar toch kan er veel beter gecast worden dan dit.

Die verleiders zijn natuurlijk stuk voor stuk strontverkopende 'sales' en 'entrepreneurs' etc. Oliedomme aapmensen die hooguit wat dropshippen en hopen hierna filmpjes te kunnen maken vanuit Dubai over geld maken, investeren, jezelf beter maken etc zonder ooit ook maar één inhoudelijke tip te geven of aan te geven dat ze effectief iets van kennis hebben. Het is daar nu even een pak goedkoper vertoeven dus het ligt wat meer binnen handbereik.

Terug
Bovenaan