Temptation Motivation - Zou je ooit meedoen aan Temptation Island?

Zou je ooit willen meedoen?

• Ja - als koppel

Stemmen: 1 2,3%
  • Ja - als vrijgezel

Stemmen: 2 4,7%
  • Nee

Stemmen: 40 93,0%

• Totaal aantal stemmers
    43

TemptationLover

New member
Zou je ooit meedoen aan Temptation Island?
Als koppel of single?

I mean... De ultieme relatietest en een gratis reis.
Een once-in-a-lifetime avontuur, toch?

Single. Zuipen op kosten van de programmamaker, leuteren met vrouwen in bikini en chillen aan het zwembad met een dik boek. Not bad. Maar nee, dus.

Kinderen krijgen en renoveren is pas een echte relatietest, maar dat is niet zo sexy als een resort in Thailand.

Single. Zuipen op kosten van de programmamaker, leuteren met vrouwen in bikini en chillen aan het zwembad met een dik boek. Not bad. Maar nee, dus.

Kinderen krijgen en renoveren is pas een echte relatietest, maar dat is niet zo sexy als een resort in Thailand.
In welke wereld leest één van de verleiders een boek op Temptation Island? :p

Rechtstreekse info van een ex-deelnemer:
Enkel tijdens bepaalde uren & opnames is de drank gratis en is met een heleboel clausules dat schijtelam zijn not done is.
Verder wordt er vaker gevogeld in het exit kamp , want deelnemers die eruit vliegen moeten soms dagen wachten vooraleer ze op een vlucht naar huis kunnen.

In welke wereld leest één van de verleiders een boek op Temptation Island? :p
ik herinner mij ooit gelezen te hebben dat 1 van de koppels klaagde dat ze geen boek mocht meenemen. Alles om ervoor te zorgen dat ze zich vervelen en meer gaan drinken natuurlijk

Als ik niets van enige carrière zou ambiëren én ik ben single én ik verveel mij dan, zou ik overwegen om als single te gaan. Als koppel ga je enkel maar omdat ge uw relatie spectaculair wilt beëindigen door een falende influencer te palen of een compleet onderen volgespoten steroïdeverslaafde af te rijden op nationale tv. Of ge zijt daadwerkelijk zo marginaal dat ge denkt dat het u wat oplevert als koppel.

Terug
Bovenaan