Temptation Island 2026

Die onzin gaat blijkbaar goed samen met een (nu gewist) profieltje als gigolo op Redlights. Verschillende van de verleiders blijkbaar... (Alessandro en Chiaro. En Brandon op een swingerssite...) Allemaal opgekuist voor het programma aangekondigd werd. Maar prima profielen voor dit programma, lijkt me dan.

Laatst bewerkt:
Ik mis toch de tijden van deelnemers die doen denken aan mensen die je vroeger weleens op een scoutsfuif tegenkwam. Dom en zat, maar wel fun makend. Nu lijkt het toch wat te veel plastische chirurgie en "bro life" en op zoek naar bekendheid. Afin, eerste indruk. Ik mijd dit soort programma's meestal, maar voor Temptation Island maak ik weleens een uitzondering. Nu twijfel ik toch.

Schuldig, ik kijk ook mee met de madam :cool: , allemaal (alle venten) gaan voor de bijl . . .de vrouwen denk ik enkel die "oudere"

Die Cilène: ik had ze eerlijk gezegd ook veel ouder geschat. 'Esthetische' ingrepen op jonge leeftijd laten je vaak ouder lijken vind ik. Ook geen geschikt kapsel voor iemand jong, en qua figuur inderdaad meer een veertiger dan een twintiger.

Morena: ik zei tegen mijn man: die 'breekt' morgen al. (Als in: breakdown met tranen.). Eén minuut later: breakdown met tranen. Die gaat volgens mij niets anders doen dan huilen. Veel issues daar, persoonlijk en in de relatie.

In de eerste aflevering leek 'Gabi' me meteen de 'gevaarlijkste'. En dat leek in de tweede aflevering ook al meteen zo te zijn...

Morena en Rey hebben duidelijk afgesproken dat zij de reacher is en hij de settler. Zij kookt en doet de was en de plas, meneer gamet de hele tijd. En zij vindt dat oké. Meneer is de hele tijd dames aan het liken op Instagram, maar als zij met een jongen praat, moet ze haar Instagram verwijderen. Zij huilt als ze hem niet meer kan zien voor 10 dagen, hij kon het niet laten om tegen 3 vreemde kerels na 5 minuten al denigrerend op te merken dat ze "weer" aan het bleiten was. Zoveel red flags, serieus meiske, vindt u iemand die u respecteert want ge gaat anders nog heel veel bleiten in uw leven.

Die Rey is een leeftijdsgenoot die ik vroeger geregeld wel eens tegenkwam gezien we in dezelfde stad naar 't school gingen. Dwaas figuur waar ik niks mee te maken wilde hebben.

Die Morena ziet er effectief nog wel een deftige dame uit, althans toch om met zo iemand te zijn...

Morena en Rey hebben duidelijk afgesproken dat zij de reacher is en hij de settler. Zij kookt en doet de was en de plas, meneer gamet de hele tijd. En zij vindt dat oké. Meneer is de hele tijd dames aan het liken op Instagram, maar als zij met een jongen praat, moet ze haar Instagram verwijderen. Zij huilt als ze hem niet meer kan zien voor 10 dagen, hij kon het niet laten om tegen 3 vreemde kerels na 5 minuten al denigrerend op te merken dat ze "weer" aan het bleiten was. Zoveel red flags, serieus meiske, vindt u iemand die u respecteert want ge gaat anders nog heel veel bleiten in uw leven.
dit vat het dus compleet samen wellicht, zie je vaak bij zulke dames

TLDR
Ik ga nu nekeer kijken wat er werd gefoefeld in de zee, dienen Elias is wel bakken lachen, hij heeft de stiel geleerd bij ex on the beach

Man man man. Hoe vol kunnen mensen van hun eigen zijn. Die nieuwe verleider Benjamin is weer zo iemand en die Chiaro vindt zijn eigen ook geweldig.

En die Reshum is echt een vuile bitch.

Laatst bewerkt:
Man man man. Hoe vol kunnen mensen van hun eigen zijn. Die nieuwe verleider Benjamin is weer zo iemand en die Chiaro vindt zijn eigen ook geweldig.

En die Reshum is echt een vuile bitch.
Waarom is Reshum een vuile bitch? :tongue:

Die is gewoon constant aan het liegen en is daar ook nog trots op.

Je moet idd toch al een special breed of woman zijn om met een uitgestreken gezicht te zeggen 'in het echte leven zou ik daar nooit verliefd op worden, zelfs niet op afstappen, die jongen zegt mij niks' om dan constant te doen alsof je verliefd bent, hem aant lijntje houden, opvrijen, etc .. en er dan nog zo goed in zijn om het geloofwaardig te doen lijken.

Ook dezelfde die zat te liegen en dan zei "Ik meen het oprecht'. Holle woorden die echt geen enkele betekenis hebben, zo iemand kan je toch nooit voor de rest van je leven vertrouwen?

Je moet idd toch al een special breed of woman zijn om met een uitgestreken gezicht te zeggen 'in het echte leven zou ik daar nooit verliefd op worden, zelfs niet op afstappen, die jongen zegt mij niks' om dan constant te doen alsof je verliefd bent, hem aant lijntje houden, opvrijen, etc .. en er dan nog zo goed in zijn om het geloofwaardig te doen lijken.

Ook dezelfde die zat te liegen en dan zei "Ik meen het oprecht'. Holle woorden die echt geen enkele betekenis hebben, zo iemand kan je toch nooit voor de rest van je leven vertrouwen?
Het zijn eigenlijk hoeren die je niet moet betalen en waar ze dan zelf nog trots op zijn. Sorry, maar je kan het niet anders zeggen.
Oké, het is een "spel" en de deelnemers zoeken het zelf, maar dit is echt wel verwerpelijk gedrag, met de glimlach en een uitgestreken gezicht zonder verpinken zeggen dat je eigenlijk een mega klootzak bent.

Wat halen die er eigenlijk uit om per se een relatie te willen breken? Puur voor een premie?
Kan je anders toch niet zo fier op zijn?

Ze hebben ook niks van scrupules he. Die blonde die pijpt en zich (onveilig?) laat neuken, nadat ze de dag erna aan de kant geschoven wordt al uitspraken doen als "nu is het aan de andere en liefst in beeld".

Het zijn eigenlijk hoeren die je niet moet betalen en waar ze dan zelf nog trots op zijn. Sorry, maar je kan het niet anders zeggen.
Oké, het is een "spel" en de deelnemers zoeken het zelf, maar dit is echt wel verwerpelijk gedrag, met de glimlach en een uitgestreken gezicht zonder verpinken zeggen dat je eigenlijk een mega klootzak bent.

Wat halen die er eigenlijk uit om per se een relatie te willen breken? Puur voor een premie?
Kan je anders toch niet zo fier op zijn?

Ze hebben ook niks van scrupules he. Die blonde die pijpt en zich (onveilig?) laat neuken, nadat ze de dag erna aan de kant geschoven wordt al uitspraken doen als "nu is het aan de andere en liefst in beeld".
Mission Accomplished!

Dit, echt grootste klootzak die er rondloopt.
Alleen nog maar braaf omdat er niks van zijn smaak rondloopt maar hoe die deed toen die Michelline (of hoe heet ze) aankwam zag ge al dat em voor niks deugd.

Ik vermoed dat de meeste van die verleidsters ouders hebben (die ze kennen)? Het zal je kind maar zijn.

Gaëlle en Reshum beide knap/aantrekkelijk te noemen maar ik zou geen van beide willen zeker, niet in het echte leven

Verleidsters Reshum heeft een OnlyFans pagina, veelzeggend!

Laatst bewerkt:
Dit, echt grootste klootzak die er rondloopt.
Alleen nog maar braaf omdat er niks van zijn smaak rondloopt maar hoe die deed toen die Michelline (of hoe heet ze) aankwam zag ge al dat em voor niks deugd.

Kweet niet, grote concurrentie gekregen van Elias toch, de laatste paar afleveringen.

Begrijp niet zo goed waarom Rey eigenlijk meedoet, heeft tot dusver elke avond op zijn kamer doorgebracht.

Reshum vind ik ook wel een smerig spel spelen, in zoverre het hele Temptation gebeuren al geen smerig spel is natuurlijk.
Liegen en bedriegen om iemand's relatie te breken, brrr.

Die kerel op het vrouweiland was wel grappig, het ander eiland is een open bordeel en zij re-enacten High School Musical :rofl:

Terug
Bovenaan