Temptation Island 2026

Ik vind Deborah eigenlijk de meest respectabele persoon. Geeft op het eerste zicht misschien een goedkope trashy indruk, maar komt desondanks over als een intelligente vrouw met zelfrespect die weet we ze wil.

Een volwassen vrouw van (ik dacht) 34 zou i.m.h.o. veel verder in het leven moeten staan...
En zich bezig houden met gastjes die 10 jaar jonger zijn, wel grappig/zielig: Chiaro die zich in alle mogelijke bochten wringt om toch maar....!

Die Chiaro is ongezien onzeker voor een verleider. Boehoe, ik ben al 7 dagen met u aan het praten over niks en nog meer niks, en nu ze horen dat ge single zijt, komen plots Bram en Benjamin enzo op u af om u te versieren. Boehoe, dat is niet eerlijk want ik praat al 5 dagen langer met u! Boehoe!
En dan die bullshit "weet je, ik apprecieer onze gesprekken enorm. Echte fijne gesprekken, snap je. Ik ben blij dat je met mij praat. Btw, zou je zeggen dat ik jouw temptation ben??"

Zo cringe allemaal. Als de wijfkes zich niet zat zuipen, staan de verleiders met hun bek vol tanden en hebben geen idee hoe ze oprecht iemand kunnen verleiden. Of die Alessandro met zijn geforceerde aanrakingen ook, opdringeringe knuffels en gedwongen fist bumpjes om toch maar wat lichaamscontact te hebben om zo een connectie te kweken.

Die Chiaro is ongezien onzeker voor een verleider. Boehoe, ik ben al 7 dagen met u aan het praten over niks en nog meer niks, en nu ze horen dat ge single zijt, komen plots Bram en Benjamin enzo op u af om u te versieren. Boehoe, dat is niet eerlijk want ik praat al 5 dagen langer met u! Boehoe!
En dan die bullshit "weet je, ik apprecieer onze gesprekken enorm. Echte fijne gesprekken, snap je. Ik ben blij dat je met mij praat. Btw, zou je zeggen dat ik jouw temptation ben??"

Zo cringe allemaal. Als de wijfkes zich niet zat zuipen, staan de verleiders met hun bek vol tanden en hebben geen idee hoe ze oprecht iemand kunnen verleiden. Of die Alessandro met zijn geforceerde aanrakingen ook, opdringeringe knuffels en gedwongen fist bumpjes om toch maar wat lichaamscontact te hebben om zo een connectie te kweken.
Behrijp je niej daje van min bent?? He he he he. Vinje m'mooi? He he he he. Je vint me toh noh leukn? He he he he.

Jezus, waanzinnige cringe. Wordt nog in stand gehouden omdat Deborah verslaafd is aan aandacht OF heel goed weet hoe ze het programma draaiende kan houden. Chiaro mag blijven zeveren, Bram is interessant, Benjamin is interessant, ...

Wederom : er is nood aan meer naïeve brave mensen die we in een hedonistische setting smijten. Niet aan een stel aanstellers die rekenen op de actes de présence deze zomer om hun tweedehands AMG/Range Rover (die volgend jaar door de deurwaarder wordt verkocht doorgaans) te kunnen financieren.

Ik moet de twee bovenstaande comments bijtreden. Ik ben weer een kwartier aan het kijken en Chiaro is weer onzin aan het uitslaan. Het lijkt me dat die Deborah toch die andere gaat (Benjamin?).

Heel dat concept zit fout in mekaar. Ze zouden juist lelijke/seutige koppels, maar echt objectief lelijke/seutige koppels, op zo'n eiland moeten stoppen met OF-sletjes en Joe Sixpacks.
Mensen die nooit aandacht zouden krijgen van fysiek aantrekkelijke mensen die 10 dagen lang doen alsof ge aantrekkelijk en interessant zijt.

Heel dat concept zit fout in mekaar. Ze zouden juist lelijke/seutige koppels, maar echt objectief lelijke/seutige koppels, op zo'n eiland moeten stoppen met OF-sletjes en Joe Sixpacks.
Mensen die nooit aandacht zouden krijgen van fysiek aantrekkelijke mensen die 10 dagen lang doen alsof ge aantrekkelijk en interessant zijt.
Dat was vroeger toch meer het geval.

Naar eigen zeggen is dat toch min of meer wat er momenteel gebeurt tussen Reshum en Burak

Ja maar de mannelijke verleiders moeten dan niet te veel van die bronstige aapmensen zijn. Zo een Chiaro, dat is enkel maar nuttig voor een Deborah die voor elk greintje aandacht haar ziel verkoopt en doet alsof ze een sterke vrouw is. Iets meer casual aanpak zodat je niet plaatsvervangende schaamte krijgt van de uitspraken.

1 fake koppel genre Burak en Nella
2 bang average, maar toch nog charmant aantrekkelijke, naïeve koppels (eentje lang samen, het ander max een jaar)
1 semi mottig koppel
1 extra wildcard koppel

Zo twee zuivere scoial media pro koppels, dat is te veel. Dat zijn al twee koppels waarvan je niet helemaal wete of ze nu toneel spelen of niet. En het bedrog is echt, maar er zit amper 'waarde' achter want ze zijn zo fake als de pest.

De laatste afleveringen is het spel helemaal verwaterd eigenlijk, heel cringe en belachelijk.

Maar het laatste kampvuur was wel leuk. Vooral die Noa Lang wannabe gangster was lekker lachen. "Ik heb 200,000 volgers man ik ga deze show exposen. puta's, lijers, kanker" en shirtje uit en rondlopen.

Triestig om te zeggen maar uiteindelijk is Rey niet eens top-2 van slechtste partners in dit programma, ondanks zijn oerconservatieve, sexistische, en bezitterige houding naar zijn Morenaatje toe.

Ook wel heerlijk hilarisch hoe die dame met de dikke reet die zogezegd elke man kon krijgen als ze wil, letterlijk geen enkele rol van betekenis gespeeld heeft. Geen enkele keer uitgenodigd op date, geen enkele klik met een van de mannen, als ze op dag 1 niet die rel had met Rey omdat hij vond dat ze er 40 uit ziet, zou je gewoon niet gemerkt hebben dat ze meedeed.

Wel benieuwd naar de reunie volgende week. Hoe Naomi Jay vergeven heeft ondanks zijn houding en gedrag ("maar je ziet toch niks??? Er is toch geen beeld dat ik gezoend heb???"), en hoe het met Burak en Nella is afgelopen. En of Deborah nu uiteindelijk de Patrick heeft mogen ontmoeten?

De laatste afleveringen is het spel helemaal verwaterd eigenlijk, heel cringe en belachelijk.

Maar het laatste kampvuur was wel leuk. Vooral die Noa Lang wannabe gangster was lekker lachen. "Ik heb 200,000 volgers man ik ga deze show exposen. puta's, lijers, kanker" en shirtje uit en rondlopen.

Triestig om te zeggen maar uiteindelijk is Rey niet eens top-2 van slechtste partners in dit programma, ondanks zijn oerconservatieve, sexistische, en bezitterige houding naar zijn Morenaatje toe.

Ook wel heerlijk hilarisch hoe die dame met de dikke reet die zogezegd elke man kon krijgen als ze wil, letterlijk geen enkele rol van betekenis gespeeld heeft. Geen enkele keer uitgenodigd op date, geen enkele klik met een van de mannen, als ze op dag 1 niet die rel had met Rey omdat hij vond dat ze er 40 uit ziet, zou je gewoon niet gemerkt hebben dat ze meedeed.

Wel benieuwd naar de reunie volgende week. Hoe Naomi Jay vergeven heeft ondanks zijn houding en gedrag ("maar je ziet toch niks??? Er is toch geen beeld dat ik gezoend heb???"), en hoe het met Burak en Nella is afgelopen. En of Deborah nu uiteindelijk de Patrick heeft mogen ontmoeten?
Ik kan u volgen, maar stel dat die Jay echt genaaid is. Dan kan ik zijn frustratie wel begrijpen. Ik weet het gewoon niet.

Ik kan u volgen, maar stel dat die Jay echt genaaid is. Dan kan ik zijn frustratie wel begrijpen. Ik weet het gewoon niet.
Jay heeft toch veel meer redenen om te liegen dan Masha. Waarom zou Masha hierover liegen? Die heeft daar niets mee te winnen, Jay daarentegen heeft alles te verliezen. Het gesprek tussen Elias en Jay vlak na het zee-moment was duidelijk genoeg dat ze wel degelijk foute dingen gedaan hebben.

Zei die Jay eens niet in een interview dat hij andere beelden te zien kreeg op de tablet dan dat ze op tv toonden over haar, waardoor hij zo reageerde?

Goh, hoe die Jay zich gans de tijd gedragen heeft, dat wekt toch geen enkel vertrouwen? Wij hebben dan nog veel meer beelden gezien dan zijn vriendin. Dat stiekeme gedrag en gefluister met Elias om met de dames weg van de camera te zijn, in het midden van de nacht halfdronken in zee gaan zwemmen voor 20 minuten, de volgende dag zo zenuwachtig als een puberend tienertje proberen te ontkennen dat er iets gebeurd is, ook zijn agressief gedrag naar Masha toe een van die avonden toen hij dronken was. Waanzin.

Vraag me af hoe die Naomi dat kan zien, en zijn gedrag aan dat laatste kampvuur dus, en iets heeft van, ja met deze jongen ga ik verder. Dit is het perfecte rolmodel voor mijn ongeboren kindje.
Terwijl zij wel punten heeft gescoord vind ik. Niet lelijk, spontaan, leuke meid met vlotte babbel en gewoon ook heel loyaal. Daar staan mannen wel voor in de rij.

De shit is de fan aan't hitten. Straks komt Rey nog als beste boyfriend material uit het programma...

Snap het niet zo goed van die mannen. Temptation aan gaan wil toch niet zeggen dat je daar in uw boxershort gans de avond dient rond te lopen, dat je bodyshots moet doen, of slagroom moet likken van een dame? Ik zie niet in waarom je niet gewoon beetje kan drinken, dansen, en praten, zonder gelijk die slettenbak-praktijken.

Ze zijn echt wel voor de twee uitersten gegaan dit jaar, Rey gans de avond op zijn kamer of de andere boys gans de avond met een stijve lul aan't rondlopen.
Omdat in het verleden de presentatoren de koppels welke niet genoeg "wild" waren op de vingers getikt hebben. Dat als ze zich niet "meer open stelden", ze verwijderd gingen worden.

Was toen dacht ik met de broer van sugar Jackson, Roger.

Jay zijn schietgebedje... 2 keer zelfs. Lmao

Drama diorama, wtf is dat gastje, ego van den Aldi. Hemdje uit, en maar stoere praat... Issues galore

Gringo zijn tth is er niks tegen

5 mins ervoor, ik wil kinderen huisje, etc.

Lmao

Laatst bewerkt:
Omdat in het verleden de presentatoren de koppels welke niet genoeg "wild" waren op de vingers getikt hebben. Dat als ze zich niet "meer open stelden", ze verwijderd gingen worden.

Serieuze twijfels bij zo'n claims, gezien dit jaar alle vrouwen helemaal niet wild waren en ook Rey zat meer op zijn kamer dan dat hij sociaal deed.

Voorts zie ik nergens hoe uw claims mij eigenlijk tegenspreken. Als je 's avonds drinkt, danst en praat, ga je onder druk gezet worden om slagroom bij dames af te likken? Elias en Jay werden door de productie onder druk gezet om in zee te gaan zwemmen in de nacht met de naakte dames?

Roger en Laura zijn nog altijd samen en zijn in verwachting van hun 3e kindje.

Angela en Chris waren ook zo'n koppel dat zich makkelijk staande hield op het eiland. Die amuseerden zich wel meer daar itt Laura die vooral wou dat het rap gedaan was.

In die jaren deden er af en toe wel gewoon deftige mensen mee.

Terug
Bovenaan