GETHEZ
Well-known member
Iedereen is dan ook onder de indruk van zijn taaaatoes, dixit hemzelf...Die Jay is duidelijk geschift. Arme Naomi, gijzelaar voor het leven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen is dan ook onder de indruk van zijn taaaatoes, dixit hemzelf...Die Jay is duidelijk geschift. Arme Naomi, gijzelaar voor het leven.
Wat een figuren.
Burak heeft minstens wel is aan Reshum haar toeters gezeten hoor. Anders was hij er niet als de kippen bij om snel achter ene plakaat te gaan zitten. En imo, als je kan bezwijken voor dat meisje, die duidelijk niet oprecht was en haar halve walging amper kon wegsteken... Geen goed teken.Jay & Elias bij dat kampvuurWat een figuren.
Je zag het al direct aan hun mimiek toen hun vrouwen eraan kwamen hoe zenuwachtig te waren. Wat een contrast trouwens met Burak die effectief niets had gedaan en daar gewoon de rust zelve was. Ik vond dan ook dat die Nella serieus overdreef. Afgaande op de beelden voor komende aflevering heeft Jay trouwens Naomi goed kunnen manipuleren, gezien ze beiden weg zouden lopen van Masha.
Ach, de grote meerderheid is daar toch fake. Gezien de meesten nu met elkaar gaan feesten. Reshum en Deborah zijn bv ineens ook besties geworden. Burak en Rey hebben dan weer onderling beef om een of andere reden (vanwege Nella of zo iets).![]()
Ik vind dat overigens wel hallucinant dat Gabi en Reshum dat zo kunnen spelen en faken.
Vind ik ook wel frappant en beetje smerig eigenlijk. Maar goed, dat toont het absurde van het programma aan. Je wordt 10 dagen opgesloten op een tropisch eiland met dames in bikini die, hoewel ze niet echt objectief gezien als knap omschreven kunnen worden ze toch een bepaalde sex-appeal hebben, liegen en bedriegen om uw relatie te breken, en waarbij je ontstoken bent van normale ontspanningsmogelijkheden.
Ik heb in het verleden niet elk seizoen gevolgd, maar ik heb toch de indruk dat het vroeger wat minder fake was.
Toen had je ook doorgaans effectief 4 normale koppels. Nu zitten er toch vaak mensen bij die al bekend zijn van een ander programma.Dat zou wel moeten lukken. Als je ze maar genoeg geld geeft.Jammer dat je van iets als TI geen "best off" seizoen kan maken. Dat zou televisie opleveren.
Gringo en Ciska, Steve en Stephanie, Tim en Deborah, Bjorn en Bianca, Louise en Marvin, Megan en Kevin, Heiki en ons Milou,...
It just keeps on going :')
Die Gabi kwam over als een complete psychopaat en ik geloof ook van haar niets wat uit haar mond komt. Ze moet er niks van hebben maar toch haar telefoonnummer in zijn rugzak steken.Inderdaad: sowieso heeft Burak iets misgedaan anders ga je niet weglopen van de camera's om dan niets te gaan doen...
Soit: heerlijk wel dat contrast tussen Elias die met afgestreken gezicht in de camera zegt dat hij meent dat Gabi echt oprecht gek van hem is en ze contact zullen blijven houden terwijl het beeld erna Gabi haar walging voor hem niet kan wegsteken.
Ik vind dat overigens wel hallucinant dat Gabi en Reshum dat zo kunnen spelen en faken.
Jay, ja wat een eikel man. Zo iemand wil je toch niet als vader van je kinderen?
En dat zijn vriendin zich dan nog achteraf excuseert in zijn plaats, ocharme dat vrouwke. Als die dat al doet voor de camera's wil ik niet weten wat er thuis daar allemaal gebeurt.
Ze had een fake nummer opgeschreven. Alle dat zei ze toch.Die Gabi kwam over als een complete psychopaat en ik geloof ook van haar niets wat uit haar mond komt. Ze moet er niks van hebben maar toch haar telefoonnummer in zijn rugzak steken.
Beetje typisch van "Alle mannen zijn cheaters." en "Hij is echt slecht hihi" => Ik zorg ervoor dat hij zeker nog contact kan hebben met mij en ik zit erop als een vlieg op een drol
Type dat verbaasd is dat ze telkens met de ergste kerels in relaties beland maar wel constant dit soort stunts uithaalt.
Toen die vrouwen daar "als spel" de mannen slagroom van wilden laten aflikken, bodyshots enzo laten doen draait hij zich gewoon om, zoals het hoort.
Ik snap die kritiek niet dat hij "zijn verleiding" niet aangaat. Sorry, dat soort zaken doe je allemaal ook niet in een relatie. Als iemand mij dat voorstelt tijdens een nachtje uit bij de mannen draai ik mij ook om.
Hoewel ik het wel erg hilarisch vind om Gabi te zien zeggen hoe ze Elias eigenlijk niet kan uitstaan gemonteerd na een stuk over hij die denkt dat ze gevoelens heeft.
Daar moet ik heerlijk van gniffelen en is toch één van de hoogtepunten van het programma voor mij.
Wel duidelijk dat de mannen uit de koppels ongelooflijke eikels zijn en er nog mee wegkomen ook.
Jay, Elias en Burak die gewoon uit het camerabeeld lopen om duidelijk overspel te plegen en dan allerlei belachelijke, kinderlijke excuses verzinnen. De vrouwen die hen dan nog het voordeel van de twijfel geven, ik versta dat niet.
Wat spoken die gasten dan uit in het dagelijks leven als er nergens camera's zijn?
Waarom Deborah nog met Elias hand in hand op een zetel zit, ik vind dat allemaal héél verwarrend eerlijk gezegd. Je neemt afscheid van iemand, maar gaat dan terug daten (?) dat versta ik allemaal nog. Maar op die zetel zit je dan (op het oog: arm om haar, zijn hand op haar been,...) als koppel.
Dat zijn toch zaken waar ik niet zo goed aan uit kan, het is het één of het ander zou ik dan denken.
Waarom je met zo een leugenaar nog zou willen afspreken, daar kan ik dan niet over oordelen hij zal zijn kwaliteiten wel hebben al zag ik die nergens in de serie. Zeker als je ziet hoe die zich ook nog als een eikel gedraagt tegen Annelies alsof zij Gaëlle zou steunen puur omdat ze een vrouw is en hoe hij dan zijn hemdje uitdoet om wat fars te doen. Constant Annelien en Ciaro onderbreken. Echt volwassenheid en temperament van een kleuter.
Goed dat Annelien zich even herpakte toen ze meeging in zijn toddler tantrums tegen haar, toch wel een klassevrouw.