Tennis

In Van Herck zijn plaats zou ik morgen Geerts laten spelen, die heeft recent een vrij degelijke gravel-flow achter de rug.
Idd! Ik had zelfs Geerts boven Bemelmans verkozen om te starten. Bij mijn weten heeft Ruben amper gespeeld de laatste weken of waren zijn resultaten te mager om ze voor de geestige halen. 😅

Sterk van Geerts, een veel hoger geklasseerde gravelspeler in eigen huis kloppen. Even had ik gevreesd dat die vele gemiste breakkansen hem zuur gingen opbreken maar gelukkig niet! 👍

Ik kreeg het ook even Paraguayaans warm met Bemel 5-2 achter in de 1ste set tegen die Murkel... Gelukkig goed afgelopen! Was echt geen cadeau dees loting...

Het palmares van Clijsters is toch ook veel glans verloren door haar comeback.

Is er niemand die haar tegen zichzelf kan beschermen?

Kim heeft in deze tussenperiode niet gewerkt aan haar fitness. Daar ligt een groot deel in haar 4 nederlagen tot nu toe, maar ook echt niet alles. Ze heeft nog kwaliteiten maar mist ook consistentie. Ze kan beter beginnen in kwalificaties of lager gedoteerde toernooien ipv wildcards aan te nemen voor 500 toernooien. Misschien kan ze wat dubbelmatchen winnen en ritme opdoen.

Mss moet ze gewoon stoppen met dit schaamteloze schouwspel. Niemand, behalve zij die plezier halen uit haar falen, heeft hier baat bij. En ik denk niet dat er nu nog 1 iemand is die Kim nog serieus neemt.

Bergs in Orléans meteen onderuit tegen Laaksonen met 6-3 6-1. Niks gezien van de match, maar heb de indruk dat Bergs niet zo goed was. ;)
En ook De Loore out, hij maakte er meer een match van tegen Collarini (254e) en verloor met 4-6 6-3 6-2. Kzag net pas dat hij in Murcia speelde, ik had beter gaan supporteren. :p

Bergs zal zich sparen voor Antwerpen...beetje gelijk een voetballer die zijn matchen kiest naargelang hij goesting heeft of niet ;)

Geerts straks ook nog aan de bak in Lissabon

Gisteren Clijsters 'bezig' gezien in de dubbel...deed gewoon pijn aan de ogeno_O. 3 dubbele fouten in 1 service-game, cross court forehands die bijna een meter naast de dubbellijn eindigden, veel afzwaaiers wegens gewoon te traag reageren...

En dan insinueert Van Herck dat hij ze zal selecteren voor de Fed Cup:thinking:

Van Uytvanck met haar 5e finale en meteen ook haar 5e WTA titel.... mooie statistiek wel. Goed voor haar want ze moest haar titel van twee jaar geleden puntengewijs verdedigen! Kwam wel helemaal uit het niks want had tot dusver een zwak seizoen. Maar dan komt er een indoor hardcourt tornooi en speelt ze weer goed! 😉 Volgens mij zijn ook al haar titels indoor?

Bergs mag in Antwerpen aan de bak tegen Harris. Denk niet dat hij kan stunten zoals vorig jaar.
Vandaag spelen Onclin en Geerts de kwalificaties, maar met Seppi en Brooksby aan de andere kant, gaan ze hopelijk niet afgeslacht worden. ;)

Geen afslachting maar het zit er wel al op. Wel grappig dat Malisse en Harris gaan dubbelen :cool:

Basilashvili tegen Norrie wie had deze Indian Wells finale voorspeld?o_O

Geen afslachting maar het zit er wel al op. Wel grappig dat Malisse en Harris gaan dubbelen :cool:
Nee, allebei beter dan verwacht gespeeld, met Onclin die zelfs bij *5-4 kon serveren voor de tweede set. Alleen serveerde hij zwak gisteren en brak Seppi terug.
Malisse/Harris tegen Darcis/Onclin had ook wel leuk geweest, want Darcis speelde twee weken terug ook dubbel in Monastir... maar de wildcards zullen op geweest zijn.

Darcis speelde twee weken terug ook dubbel in Monastir... maar de wildcards zullen op geweest zijn.
Klopt, heb dat toen ook gezien :wink:
Malisse is een goede maat van organisator Norman, ze spelen samen interclub bij Koddaert (pre-corona dan) en ik heb ze ook al eens samen zien padellen. Denk trouwens dat Xavier zijn broer Olivier ook in de organisatie zit. Dan krijg je al eens makkelijker een wildcard te pakken...

Murray wat een match zeg. Nu heeft Tiafoe het wel laten liggen maar ik gun het hem wel.

Bergs niet slecht gespeeld maar 1 break kan dodelijk zijn op dat niveau en tegen een serve-bot op hardcourt.

Was wel een mooi affiche gisterenavond, heb nog getwijfeld om te gaan kijken. Jammer van die ene break. Hij had zelf ook 3 BP's zag ik, maar wellicht netjes weg geserveerd door Harris?

Het moet van Malisse komen in Antwerpen, enige Belg die een match kan winnen :D

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan