Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, nu ook weer. Je speelt twee sets fantastisch en daarna raak je geen bal meer.De eerste barstjes zijn daar...
Heb Djokovic al een paar keer zien sucken en toch weet hij zich altijd te redden
ik hoop het , maar volgens mij ne 5 setterSinner die vanaf 2-0 voor ineenzakte als een tent van den Action. Typisch. Verliet ook het plein met een dikke smile. Ziek ervan moet je verdomme zijn dat je 2-0 weggeeft.
Goffin echt sterk bezig, heeft Norrie 3 sets weggespeeld maar 2e set compleet gechoked, ik zie hem nu gewoon vlot in 4 sets winnen.
Zonder af en toe eens te shocken had Goffin al lang een HF of finale gespeeld. (Een GS winnen zie ik hem niet doen, maar hij had toch al een keertje verder geraakt)Chokefin in da house. Publiek of geen publiek, heeft deze set veel te veel cadeaus gegeven.
Feitelijk al onze mannen ( goffin , Malice ) altijd al chokers geweest imo , terwijl Henin/clijsters gewoon beesten warenChokefin in da house. Publiek of geen publiek, heeft deze set veel te veel cadeaus gegeven.