Tennis

Sinner die vanaf 2-0 voor ineenzakte als een tent van den Action. Typisch. Verliet ook het plein met een dikke smile. Ziek ervan moet je verdomme zijn dat je 2-0 weggeeft.

Goffin echt sterk bezig, heeft Norrie 3 sets weggespeeld maar 2e set compleet gechoked, ik zie hem nu gewoon vlot in 4 sets winnen.

Sinner die vanaf 2-0 voor ineenzakte als een tent van den Action. Typisch. Verliet ook het plein met een dikke smile. Ziek ervan moet je verdomme zijn dat je 2-0 weggeeft.

Goffin echt sterk bezig, heeft Norrie 3 sets weggespeeld maar 2e set compleet gechoked, ik zie hem nu gewoon vlot in 4 sets winnen.
ik hoop het , maar volgens mij ne 5 setter

Goffin puur qua tennis toch gewoon de betere, maar die Norrie speelt voor eigen publiek en dan kan je mentaal wel iets meer dan gewoonlijk. Ik zie Goffin in 5 sets winnen. (Natuurlijk net in een jaar dat er geen punten te verdienen vallen)

Dan kan die discussie van wie de beste Belgische tennisser allertijden is (Malisse of Goffin) definitief in de prullenmand.
(Als dat al niet het geval was)

Finale gok ik op Djokovic tegen Nadal ..

Chokefin in da house. Publiek of geen publiek, heeft deze set veel te veel cadeaus gegeven.
Zonder af en toe eens te shocken had Goffin al lang een HF of finale gespeeld. (Een GS winnen zie ik hem niet doen, maar hij had toch al een keertje verder geraakt)

Chokefin in da house. Publiek of geen publiek, heeft deze set veel te veel cadeaus gegeven.
Feitelijk al onze mannen ( goffin , Malice ) altijd al chokers geweest imo , terwijl Henin/clijsters gewoon beesten waren :)
Goffin heeft ook ni echt nen grasservice , moet het meer hebben van rallies , die Brit maakt geen kans op gravel tegen hem

Fuckin hell Goffin nu ben je weer zo'n match aan t spelen ( :love: ) ga je t zo uit handen geven... niet te geloven niet te geloven.

Goffin kieken.

Bon, zeer sterk toernooi alleszins. Deze nederlaag zal in eerste instantie heel zuur aankomen, maar over het algemeen zal hij wel tevreden terugkijken want denk niet dat iemand op voorhand Goffin tot hier zag komen (en hijzelf ook niet wss)

Man man man. Maar wat een hatelijke kwal is die Norrie ook. Constant luid juichen op de grootste UE's van Goffin... Goffin had deze match altijd 3-0 moeten winnen.
Deze Norrie gaat kletsen van jewelste krijgen van Djokovic, Goffin zou tenminste nog een beetje kans gehad hebben.

Terug
Bovenaan