Tennis

Unieke kans gemist om ooit eens de HF te halen. Hij heeft zich in de luren laten leggen ..

Maar goed, .. op naar de US Open.

Ja hij moet hier uiteraard alleen positieve zaken van meenemen, met dit niveau is top 20 terug absoluut mogelijk maar tis verdorie spijtig, hij had hier mogen/moeten winnen gewoon.

Spannend, absoluut!

Hoog niveau? Nu set vijf deel twee is beter maar set vier bv? imo absoluut niet.

Wel tonnen respect voor Nadal :niceone:

Zet op Goffin de kop van Nadal en ondanks dat Goffin geen echt sterk wapen heeft, dan had hij gewoon al GS's gewonnen.
Qua mentaliteit en weerbaarheid zet ik Nadal zelfs nog net iets hoger dan Djokovic.

Fritz man man man. Verliezen van Nadal die niet kon serveren door een spierblessure.

Wat een krijger.
Zijn service beterde wel terug in de vijfde set, dus hopelijk is die blessure niet al te ernstig. Of wel voelde hij op den duur de pijn gewoon niet meer.

Anyway ik vrees dat 'm tegen Kyrgios aan het kortste eind gaat trekken.

Zijn service beterde wel terug in de vijfde set, dus hopelijk is die blessure niet al te ernstig. Of wel voelde hij op den duur de pijn gewoon niet meer.

Anyway ik vrees dat 'm tegen Kyrgios aan het kortste eind gaat trekken.
Dan hoop ik dat Kyrgios ook Djoko verslaat in de finale (Er van uitgaand dat die laatste de finale haalt).

Kyrgios voor slam 2 van het jaar gewoon :laugh: .

En dan de US Open nog in t dubbel gemengd nadat hij een paar keer volley speelt vol op de vrouwelijke tegenstander ofzo of met wat sexistische praat kwestie van zijn reputatie alle eer aan te doen.

Echt zot hoeveel vijfsetters dit jaar. Toont toch aan dat het niveauverschil erg klein is.

Ik zou geen probleem hebben met Kyrgios als winnaar. In de grond is dat een klein kind die snakt naar respect (dat hij door eigen toedoen niet of onvoldoende krijgt) en daardoor met momenten gefrustreerd geraakt. Het zou best kunnen dat een Slam winnen hem wat kalmeert. Al verwacht ik dat het in the end toch weer Djokovic zal zijn die aan het langst eind trekt.

Bailly nipt verloren in derde ronde, had hem toch nog iets langer zien meegaan. Wel door in het dubbel.

Ik ben fan van de tennis als sport en niet voor of tegen een bepaalde speler. Enige waar ik niet tegen kan zijn matchfixers dan is het over en done bij mij. Ja, Kyrgios is een clown maar als hij het beste tennis brengt in een bepaald tornooi, waarom hem dan de overwinning misgunnen? Ik vind dat je iemand zijn tenniskwaliteiten en de subjectieve mening over die persoon van elkaar moet kunnen scheiden. Een speler een overwinning misgunnen enkel en alleen maar omdat je dat genen toffe vindt, zelfs al is hij/zij dan de beste in een tornooi, dat is imho een beetje een mager argument.

Die gast heeft zijn persoonlijkheid en gaat nu wellicht niet veel meer veranderen. Ik vind Tsitsipas met momenten ook een etter maar hij brengt wel attractief tennis en als hij met mooi spel wint, dan gun ik hem dat. Idem met veel van die Fransen met hun irritante streken soms. Kyrgios heeft zijn reputatie tegen en gaat er zich op de duur ook naar gedragen. Bij hem leeft de idee dat hij toch niets goed kan doen en daar zit ook een grond van waarheid in (hij heeft het zelf gezocht, dat wel).

Wanneer Nadal tussen 2 games Sonego onder zijn voeten geeft, iets wat echt totaal niet kan, dan wordt dat met de mantel der liefde bedekt. Idem als Tsitsipas 2 keer een bal in het publiek keilt. Laat Kyrgios exact hetzelfde doen en het kot is te klein. Vergelijk het met een voetballer met een slechte reputatie, die gaat ook veel sneller een kaart krijgen voor dezelfde overtreding waar iemand anders gewoon mee wegkomt.

Kyrgios is echt wel next level tov Nadal en Tsitsipas en zowat iedereen imo :p .

Nee ik zou het jammer vinden voor de sport mocht hij een slam winnen en dan niet eens omdat ik het hem misgun maar omdat ik dat geen reclame vind voor de tennissport.

Soit hij maakt zeker wel kans tegen Nadal en als hij echt zijn kop erbij houdt ook tegen Djoko dus wie weet... .

Goh ja, reclame voor de tennissport, wat is dat dan? De slechtste reclame vind ik de beslissing van de organisatie om de (Wit-)Russen te weren en dit jaar geen ranking punten toe te kennen. Objectief gezien is dat totaal not done en in feite deugt heel die structuur niet met ATP, ITF en de verschillende Slam-organisaties.
En toch heeft geen enkele topper om die reden afgezegd (stijging van het prijzengeld helpt natuurlijk ook...) en ook het publiek lijkt er niet om te malen. The show must go on... Zou het wel heel spijtig vinden mocht Nadal niet kunnen spelen morgen.

Kyrgios is echt wel next level tov Nadal en Tsitsipas en zowat iedereen imo :p .

Nee ik zou het jammer vinden voor de sport mocht hij een slam winnen en dan niet eens omdat ik het hem misgun maar omdat ik dat geen reclame vind voor de tennissport.

Soit hij maakt zeker wel kans tegen Nadal en als hij echt zijn kop erbij houdt ook tegen Djoko dus wie weet... .
De kans bestaat dat Nadal straks forfait geeft. Als zijn blessure te ernstig is dan gaat Kyrgios meteen door naar de finale.

Goh ja, reclame voor de tennissport, wat is dat dan? De slechtste reclame vind ik de beslissing van de organisatie om de (Wit-)Russen te weren en dit jaar geen ranking punten toe te kennen. Objectief gezien is dat totaal not done en in feite deugt heel die structuur niet met ATP, ITF en de verschillende Slam-organisaties.
En toch heeft geen enkele topper om die reden afgezegd (stijging van het prijzengeld helpt natuurlijk ook...) en ook het publiek lijkt er niet om te malen. The show must go on... Zou het wel heel spijtig vinden mocht Nadal niet kunnen spelen morgen.
Geen idee zo goed kan ik dat niet omschrijven maar zowat alle toppers behalve Kyrgios (ook al zijn er andere genre Tsitsipas die ook met momenten hun best doen om de sport te degraderen tot iets waar volwassenen mannen hun verstand over verliezen).

Nadal opgave 😭😭😭

En Fognini op social media Nadal verwijten van komedie en dat de mensen niet moeten geloven wat ze lezen :laugh: losertje

Ergens ook wel zuur voor Fritz, maar ja bon als je in vijf sets niet kan winnen van een geblesseerde Nadal dan heb je ook weinig te zoeken in een HF tegen Kyrgios in vorm.

Easy win voor Djoker denk ik dan? Ik zie een Kyrgios mentaal boomen tegen Djokovic en/of tegelijk afgeslacht worden .

Terug
Bovenaan