Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, had wel op andere winnaar gehoopt, maar in die match tiebreak was hij jammer genoeg afwezig.Berrettini-Alcaraz voorlopig match van t tornooi imo.

Zonder setverlies naar de kwartfinale en met een Berrettini die toch naar mijn idee minder vooruitgang boekt dan sommige anderen acht ik de kans (zeer) aanwezig dat hij de halve finales haalt.Monfils lijkt, niet dat ik er fan van ben, toch ook wel terug richting zijn betere dagen te gaan.
En nu weer tegen Krejcikova precies. Wat die heeft gegeten geen idee maar die is beter dan ooit dit seizoen.Keys was indrukwekkend tegen Badosa seg.
Keys idd heel sterk, vooral haar service draait goed! Vorig jaar 3-9 op hardcourt, dit jaar al 11 matchen gewonnen op hard.En nu weer tegen Krejcikova precies. Wat die heeft gegeten geen idee maar die is beter dan ooit dit seizoen.
Blijft geweldig om zien...van mij mag hij het ook winnen! Maar als je hem dan nadien door de fitness ziet strompelen, dan vrees ik er toch voor. Gelukkig wel 2 dagen om te herstellenRafa wat een fenomeen zeg! Hangt met haken en ogen aaneen en hoeft nog 0,0 te bewijzen maar blijft er vol voor gaan. Voorbeeld voor veel jonge gasten. Kans is heel klein, maar van mij mag hij zeker winnen!

Toch een paar fantastische halve finales gezien. Eigenlijk waren drie v/d vier gewoon fantastisch.Medvedev knap lastig tegen Auger-Aliassime. Heeft nu wel de derde set gepakt.
.Moest jammer genoeg in de vierde set stoppen met kijken aangezien ik moest gaan werken, maar ik had toen al wel het gevoel dat Medvedev 'm over de streep ging trekken. Auger-Aliassime had eigenlijk tot en met de tiebreak in de derde set de bovenhand in de partij. Won zijn opslagspelletjes makkelijker, maar Medvedev heeft zich echt naar setwinst geknokt.Toch een paar fantastische halve finales gezien. Eigenlijk waren drie v/d vier gewoon fantastisch.
Toch (eindelijk?) duidelijk een generatie die gewoon de opvolgers zijn/worden van de grote drie. Het mannentennis gaat ook na die namen springlevend zijn.
Als Barty en Keys hun niveau van het hele tornooi halen is dat gewoon de finale avant la lettre bij de vrouwen, geloof oprecht nooit dat Swiatek of Collins de titel pakken.
Mannendubbel: Kokkinakis/Kyrgios zowaar halve finale dubbel, stel je voor dat Kyrgios een grandslamwinnaar wordt.
Net als vorige week knappe zege tegen Shnaider in 3 sets. Vorig jaar wat blessureleed maar daar lijkt ze nu helemaal van verlost. Benieuwd of ook de overgang van ITF naar W15 en W25 beter vergaat dit jaar.Hoop het ook! Zou na z'n blessure toch echt straf zijn, ongeacht het hier over Nadal gaat! Gaat wel lastig worden tegen Medvedev, maar dan zal Daniil geen meltdowns mogen krijgen zoals vandaag. Vond hem wel enorm onbeschoft tegen de umpire.Beest Nadal in de finale. Ik hoop echt dat hij dit toernooi wint, alleen om Djoko te irriteren zodat die laatste een beetje extra hard(er) gemotiveerd is, om er ook nog een beetje langer mee door te gaan.![]()