Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er zijn nochtans veel quest tussen de +- 240 quests die goed en leuk zijn, en die je vaak enkel krijgt door net in een cave/dungeon iets te looten of iemand tegen te komen die een quest triggered. En waar je anders nooit zou passeren indien je vooral enkel quests opneemt rond de steden.Hier gelukkig nog geen bugs tegen gekomen na een goeie 20 uur.
Ondertussen is "het internet" wel wat aan het overdrijven met het ophemelen van deze game hoor. Begrijp me niet verkeerd, ik amuseer me enorm en het zijn vooral de goed uitgewerkte schrijfsels die me bezig houden want de quests an sich zijn niet veel anders dan Skyrim, steel dit, clear die dungeon, kill persoon x etcetera.
Er is echt ook nul incentive om in een dungeon binnen te gaan, paar vijanden met loot en keer terug naar de start. Zelfde met de main party trick, de Oblivion gates...
Maar goed tis hier Thieves Guild en Brotherhood wat de klok slaagt, laat de Septims maar wachten.

moordspel

Balanced NPC Level Cap en Ascension (met evt. Rarer Loot).Ik ga eerst Clair Obscur uitspelen, maar voor de pc-players zijn er al wat mods geport? Level / difficulty / mob / loot scaling kunnen wat dingen verhelpen?
speel zelf op PS5 en heb er geen last van.Ben deze nu aan het spelen op PS5 maar wat mij stoort zijn de vele crashes van het spel waardoor ik er gewoon wordt uitgegooid. Nog iemand last van?
Ik sluit mijn ps5 altijd helemaal af. Dus daar ligt dat niet aan. Ik lees op internet dat het aantal savegames dat kan veroorzaken. Ik zal er eens een deel van wissenspeel zelf op PS5 en heb er geen last van.
had gezien dat hij op een bepaald moment wel serieus begon te vertragen en toen 1 keer een crash gehad.
ik heb de gewoonte om mijn PS5 en mijn game niet af te sluiten maar op rest/sleep mode te zetten.
nu sluit ik het spel af als ik klaar ben en sluit ik mijn console ook elke keer af en ik heb nog geen enkel performance issue gezien sinds ik dat doe.
dat kan wel kloppen, zelf heb ik maar 3 savegames buiten de autosavesIk sluit mijn ps5 altijd helemaal af. Dus daar ligt dat niet aan. Ik lees op internet dat het aantal savegames dat kan veroorzaken. Ik zal er eens een deel van wissen
Tis nu precies wel opgelost na de laatste update. Gisteren kon ik het spel updaten. Nadien niet meer gehaddat kan wel kloppen, zelf heb ik maar 3 savegames buiten de autosaves