The Game Awards 2025

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
In de nacht van donderdag op vrijdag, vanaf 01.30u.
Naast de eigenlijke prijsuitreiking, is de show minstens even interessant vanwege de vele nieuwe games die er worden onthuld.

Update:

Game of the Year:
(won ook nog 8 andere awards waaronder beste muziek)​
(en krijgt gratis DLC vandaag)​
Grootste aankondigingen:
Ook wel de moeite:
Kregen een datum:

Laatst bewerkt:
Blijkbaar worden er vannacht niet één, maar twee nieuwe Tomb Raiders aangekondigd.

2026 | Tomb Raider: Legacy of Atlantis | een remake/reboot van het origineel
2027 | Tomb Raider: Catalyst | de langverwachte nieuwe game

Yaay, een zoveelste medieval fantasy game :sop:
Heb de OS DII gespeeld en was zeer goed, maar dat gaan vier games op rij zijn in zelfde stijl.
Had toch gehoopt op de space game.
Larian kan mss wat BG3 gebruiken om hun PR en naming te verbeteren

Divinity is de reeks
D: OS2 is de CRPG uit de reeks, maar divinity zelf is action RPG en je hebt ook divinity dragon commander.

Dus als het Divinity is, dan is het waarschijnlijk geen CRPG zoals Original Sin 2 of BG3.

Tot paar dagen geleden wist ik dit zelf ook niet.

Zeer benieuwd naar wat Larian komt tonen, Medieval III kan ik ook niet wachten om meer van te zien. En Control vond ik indertijd een dijk van een game, ook heel benieuwd naar de opvolger.

Divinity is de reeks
D: OS2 is de CRPG uit de reeks, maar divinity zelf is action RPG en je hebt ook divinity dragon commander.

Dus als het Divinity is, dan is het waarschijnlijk geen CRPG zoals Original Sin 2 of BG3.
Dat is wat kort door de bocht en hier trek je conclusies die je niet kan trekken...

Divine Divinity was een isometric arpg, vervolg erop was Beyond Divinity wat ook een isometric arpg was.
Dan had je Divinity II wat een 3D arpg was.
Divinity: Dragon Commander erna was de RTS.
Divinity: Original Sin was een isometric turn-based crpg.
Divinity: Original Sin 2 was ook een isometric turn-based crpg.

Dit is in chronologie van release voor zover ik het mij herinner, chronologie in de gamewereld is anders.

Dusja, het wordt afwachten want puur op naam kan je geen conclusies trekken. Ze hebben binnen de reeks al verschillende stijlen gehanteerd.

Yaay, een zoveelste medieval fantasy game :sop:
Heb de OS DII gespeeld en was zeer goed, maar dat gaan vier games op rij zijn in zelfde stijl.
Had toch gehoopt op de space game.
Hopen op een space game van een dev die enkel nog maar medieval fantasy games uitgebracht heeft? :unsure:
Sure, mag je doen, maar dat is gewoon vragen om teleurgesteld te worden :p

Had gehoopt op "one more thing" na de presentatie van GOTY maar mocht niet zijn. Vond de finale reveal niet zo denderend maar al bij al wel heel goeie show met tonnen interessante titels. Bradley the Badger ftw! 😂

Ontos, spirituele successor op SOMA, Total Warhammer 40k, nieuwe Divinity, Bradley legit looks awesome, Exodus, Remedies nieuwe control game; Resonant... allemaal showstealers.

Saros, Tomb Raider, Galactic Racer, No Law, Fate, ... en so many more zoals bijvoorbeeld dat schaapherders hond spel, coven of the chickenfoot, ... Damn echt goeie show met een overload aan goed uitziende games die op ons afkomen. 👌

Terug
Bovenaan