RiCOManiaC Well-known member 13 december 2025 #41 Kingdom Come 2 geen enkele award.... Schande schande!
ikbenben Well-known member Crowdfunder FE 13 december 2025 #42 StevenFM zei: Ben blijkbaar een van de weinigen die E33 maar niks vond al ben ik sowieso geen fan van het JRPG genre Klik om te vergroten... Nope, ik ook. Halverwege mee gestopt en ik speel nochtans wel graag JRPG.
StevenFM zei: Ben blijkbaar een van de weinigen die E33 maar niks vond al ben ik sowieso geen fan van het JRPG genre Klik om te vergroten... Nope, ik ook. Halverwege mee gestopt en ik speel nochtans wel graag JRPG.
Yusifer Well-known member Crowdfunder FE 13 december 2025 #43 Ik ben geen fan van turn-based fights, maar mocht E33 ooit met korting voor 20 EUR of minder op Steam staan, schaf ik het zeker aan.
Ik ben geen fan van turn-based fights, maar mocht E33 ooit met korting voor 20 EUR of minder op Steam staan, schaf ik het zeker aan.
D dopey_92 Well-known member 13 december 2025 #44 Jonas89 zei: Ik heb ook al 2 keer de game gekocht (en verkocht); ligt me totaal niet. Snap de “hype” er rond niet, maar ieder zijn ding. Klik om te vergroten... Verhaal zit goed in elkaar dito gameplay soundtrack fantastisch, als het uw ding niet is ik heb dat met zelda.
Jonas89 zei: Ik heb ook al 2 keer de game gekocht (en verkocht); ligt me totaal niet. Snap de “hype” er rond niet, maar ieder zijn ding. Klik om te vergroten... Verhaal zit goed in elkaar dito gameplay soundtrack fantastisch, als het uw ding niet is ik heb dat met zelda.