Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kritiek puntje: 2de helft van de aflevering voelde sommige stukken als een decor set aan. Kan aan mij liggen. Maar ik had dat gevoel soms een beetje. Swat, voor de rest ziet het er top uit, kan niet wachten op de volgende aflevering!

Nooit gespeeld, ken wel min of meer de basis en ik vind het super.Vraagje
If i recall correctly moesten ze in het computerspel toch vluchten van FEDRA ipv zombies?
Ik ben in dubio. Ik vind het zo goed niet omdat ik het verloop ken denk ik (die leeft, die gaat dood, etc). Toegegeven wegens tijdsgebrek last of us nooit uitgespeeld dus hopelijk verbeterd het naarmate het seizoen eindigt
Zijn hier mensen die het spel niet gespeeld hebben hoe staan jullie tegenover de serie?
Ik heb het spel nooit gespeeld, ook geen idee van de verhaallijn en vind het alvast een zeer leuke serie om te volgen. Goede casting, goede acteerprestaties, goede visuals. De eerste aflevering toch enkele keren een “wow” momentje gehad. De afleveringen hebben een vlot tempo, zelfs tijdens rustigere scenes.Vraagje
If i recall correctly moesten ze in het computerspel toch vluchten van FEDRA ipv zombies?
Ik ben in dubio. Ik vind het zo goed niet omdat ik het verloop ken denk ik (die leeft, die gaat dood, etc). Toegegeven wegens tijdsgebrek last of us nooit uitgespeeld dus hopelijk verbeterd het naarmate het seizoen eindigt
Zijn hier mensen die het spel niet gespeeld hebben hoe staan jullie tegenover de serie?
Klopt ( je vraag in de spoiler tag ).Vraagje
.
.
. Leuke nod naar de game daar op het begin van dat hotel met het water dat knie-hoog staat.
.Als het niveau zich zo aanhoudt mogen ze het uitmelken tot de uiers leeg zijn voor mijn part.Ik heb het spel nooit gespeeld, ook geen idee van de verhaallijn en vind het alvast een zeer leuke serie om te volgen. Goede casting, goede acteerprestaties, goede visuals. De eerste aflevering toch enkele keren een “wow” momentje gehad. De afleveringen hebben een vlot tempo, zelfs tijdens rustigere scenes.
Ik weet dat ze er momenteel het bronmateriaal niet voor hebben, maar ik hoop gewoon niet dat ze dit zoals pakweg The Walking Dead gaan zitten uitmelken. Ik hoef geen spinoff van 4 seizoenen te krijgen van Joel zijn broer.
En een oproep aan iedereen: het zou mss leuk/handig zijn voor mensen die het spel niet hebben gespeeld om bv boven de spoilertags tussen haakjes (game) of (show) of iets dergelijks te zetten.
Zodat ik (of iemand anders) straks geen spoiler open doet waar het einde van het spel in staat.
Klopt!De volgende afleveringen zullen jullie wel (meer) overtuigen.
Hier ook al ff geleden.Lang geleden dat ik met een wekelijkse show nog zo heb uitgekeken naar de volgende aflevering.

Goede 2de episode. De aanpassingen t.o.v. de game vind ik tot nu toe wat minder.
Liever dat ze afgaan op geluid e.d. i.p.v. het trappen op een schimmeldraad die een beetje verder de zombies die op de grond liggen triggered. En wtf was dat eigenlijk met Tess, staan muilen met een zombie. Ieder normaal denkend mens zal toch nog vechten/spartelen voor zijn leven. Dat vond ik ook wat minder. Hopelijk komen de gasmaskers toch nog boven en zijn sporen effectief besmettelijk.
Bella doet het wel goed. Los van het uiterlijk is haar intonatie en manier van doen gewoon spot on.
Dat vond ik ook de mindere punten van deze aflevering, voor de rest wel een topaflevering.Goede 2de episode. De aanpassingen t.o.v. de game vind ik tot nu toe wat minder.
Liever dat ze afgaan op geluid e.d. i.p.v. het trappen op een schimmeldraad die een beetje verder de zombies die op de grond liggen triggered. En wtf was dat eigenlijk met Tess, staan muilen met een zombie. Ieder normaal denkend mens zal toch nog vechten/spartelen voor zijn leven. Dat vond ik ook wat minder. Hopelijk komen de gasmaskers toch nog boven en zijn sporen effectief besmettelijk.