Inv
Well-known member
Niks mis met kritisch zijn maar jij ziet echt in alles een complot tegen de "witte man". Nu mogen vrouwen ook al geen Orks meer afmaken want daar zit een woke genderagenda achter. Man toch, het moet extreem vermoeiend zijn om zo te denken, hoe kan jij uberhaupt van een film nog genieten?Niets mis met kritisch te kijken naar een serie die de naam tracht te dragen van één van m'n favoriete boekenreeksen aller tijden & de bijbehorende verfilmingen.
Als kwaliteit geen issue mag zijn, ga dan naar een soap of de zoveelste reality tv reeks kijken denk ik dan.
Waarom is de huidskleur van een personage relevant? En omdat ik het "but the lore" argument al hoor vallen: het is een adaptatie , geen 1 op 1 kopie van de boeken. No offense, maar ga uw politiek geladen metadiscussie eens in P&A houden.
Ik heb ook kritiek op RoP, nl. dat er redelijk wat knullige dialoog in zit en de kronkels van personages niet logisch zijn (vb. Elanor die naar de mysterieuze magiers roept dat ze naar de andere kant moeten gaan, wat rechtstreeks leidt tot vernietiging van hun kamp en niemand van de andere Harfoots heeft daar blijkbaar een probleem mee).
Blijkbaar zijn sommigen hier wel serieus emotioneel overgeinvesteerd in RoP, misschien toch eventjes relativeren dat het maar een fictieserie is?
Er wordt wel echt met namen (en bijnamen) naar u gegooid ja.
Maar up 2 you natuurlijk, het is in elk geval wél de moeite om eens gelezen te hebben.