The Masked Singer 2024

1 ding is duidelijk. Het zangvijvertje is wel heel magertjes hier in Vlaanderen. Superstemmen zoals Seizoen 1 kom je niet meer tegen.
Het is allemaal bijzonder matig.

1 ding is duidelijk. Het zangvijvertje is wel heel magertjes hier in Vlaanderen. Superstemmen zoals Seizoen 1 kom je niet meer tegen.
Het is allemaal bijzonder matig.

Je hebt meer dan genoeg goede zangers en zangeressen hoor in Vlaanderen maar niet iedereen wilt meedoen aan deze show.

Ze steken er ook maar enkele goei in zo’n pak.

Het is uiteindelijk ook geen zangwedstrijd pur sang maar alles draait om de show.

Je hebt meer dan genoeg goede zangers en zangeressen hoor in Vlaanderen maar niet iedereen wilt meedoen aan deze show.

Ze steken er ook maar enkele goei in zo’n pak.

Het is uiteindelijk ook geen zangwedstrijd pur sang maar alles draait om de show.
Ik vind zelfs die bv’s die minder kunnen zingen vaak het leukst.
Die kent iedereen, verassing is ook vaak des te groter omdat hij zo ver van hun comfortezone is.

Ik kijk niet, maar kan me inbeelden dat anderhalf uur naar die Elisabeth Baeten moeten zitten gapen een kwelling voor de geest is. Zo'n getorpedeerd lichtgewicht BV'ke. Waar is de tijd dat VTM nog in de Miss België vijver ging vissen.

Het is beetje belachelijk aan het worden. Ze floepen er zomaar wat namen uit. Soms 20 verschillende. En dan blijkt het nog ni eens de juiste. De tijd moet getrokken worden zeker

Ik kijk niet, maar kan me inbeelden dat anderhalf uur naar die Elisabeth Baeten moeten zitten gapen een kwelling voor de geest is. Zo'n getorpedeerd lichtgewicht BV'ke. Waar is de tijd dat VTM nog in de Miss België vijver ging vissen.
En de Miss Belgian Beauty poel van wijlen Ignace Crombé. Ik zie tegenwoordig trouwens meer en meer "BV's" opduiken die we dan zouden moeten kennen omdat ze 200k volgers hebben op TikTok.

in dat machien van Spacebabe hoor ik de stem van Stefaan Degand. geen idee hoe ze die daarin persen, maar toch.

Aan de stem in het filmpje zou ik al Van Aert zeggen.
Edit: bij het zingen hem wel niet echt herkent.
Al die tips zijn toch te obvious:unsure:

Laatst bewerkt:
Ik word ook niet echt achterover geblazen. Ik heb er ook weinig gevoel over. De juryleden mogen hun mond open laten en vallen en vloeken, maar ik haal niet eens mijn schouders op.

Joris is mij ook onbekend, nooit eerder gezien. Die andere ken ik vaag van een artikel over zijn vermagering.

Tanja Dexters kunnen we al schrappen als mogelijke kandidate. Dag Allemaal heeft weer 'de beelden' van een vechtpartijtje tijdens de 24h van Zolder gepubliceerd. Ik denk niet dat DPG dat gaat doen met kandidaten in hun eigen programma's 😁

Ken ze van dat programma waar ze honden uit een asiel plaatsen in een gezin .
Ze zijn wel gekend maar ze zijn ook geen karakters die alle dagen op tv komen (dompie zal meer gekend zijn in het theater denk ik )

Radio Gaga voor het eerst zien in 2015. Joris ook nog De Weekenden en Gentbrugge gedaan. Dus komt wel regelmatig op tv. En samen ook nog de serie Albatros. Zaten wel meer op Canvas vroeger.

Terug
Bovenaan