Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 ding is duidelijk. Het zangvijvertje is wel heel magertjes hier in Vlaanderen. Superstemmen zoals Seizoen 1 kom je niet meer tegen.
Het is allemaal bijzonder matig.
Ik vind zelfs die bv’s die minder kunnen zingen vaak het leukst.Je hebt meer dan genoeg goede zangers en zangeressen hoor in Vlaanderen maar niet iedereen wilt meedoen aan deze show.
Ze steken er ook maar enkele goei in zo’n pak.
Het is uiteindelijk ook geen zangwedstrijd pur sang maar alles draait om de show.
En de Miss Belgian Beauty poel van wijlen Ignace Crombé. Ik zie tegenwoordig trouwens meer en meer "BV's" opduiken die we dan zouden moeten kennen omdat ze 200k volgers hebben op TikTok.Ik kijk niet, maar kan me inbeelden dat anderhalf uur naar die Elisabeth Baeten moeten zitten gapen een kwelling voor de geest is. Zo'n getorpedeerd lichtgewicht BV'ke. Waar is de tijd dat VTM nog in de Miss België vijver ging vissen.

wie zijn dit zelfs?Joris & Dompi![]()
Sorry maar dit is zo’n betekenisloze comment.wie zijn dit zelfs?
Sorry maar dit is zo’n betekenisloze comment.
Ze hebben programma’s gemaakt voor zowel vrt, play als vtm en volgens mij heeft of had Joris ook een radioprogramma. Dit zijn geen onbekenden en anders …..

Ik ken ze van wat bijrolletjes en van Radio Gaga. Ik kende hun naam wel niet.Sorry maar dit is zo’n betekenisloze comment.
Ze hebben programma’s gemaakt voor zowel vrt, play als vtm en volgens mij heeft of had Joris ook een radioprogramma. Dit zijn geen onbekenden en anders …..
Dat zijn gewoon bv's hoor. Iedereen die een béétje Vlaamse TV heeft gekeken de afgelopen jaren kent die wel.t zijn nu toch echt wel derderangs bv's...