The Masked Singer 2024

Er zou in het Sportpaleis een extra figuur "ontmaskerd" zijn? Belle Perez heeft als Mysterium opgetreden.
Enig idee waarom ze niet gewoon heeft deelgenomen? Een gaaf pak in zo'n Venetiaanse stijl trouwens.

694
Ze is er voor gevraagd en heeft een test gedaan, maar daar is gebleken dat ze telkens meteen wordt herkend. (Volgens artikel op HLN)

WTF zit Natalia nu ineens direct op Ruslana.. en Veronique De Kock weet het nu ineens ook zogezegd, terwijl de naam nog nooit gevallen was.
Misschien ben ik wel paranoïde, maar dat ruikt toch echt naar opgezet spel…
Edit: en Blommaert nu ook ineens, terwijl in vorige afleveringen nooit buitenlandse artiesten genoemd werden.

Nog iemand een instant flashback naar Dexter tijdens de video van Labradoodle? :love2: (Achtergrondmuziek kwam uit openingscredits ervan)

En je ziet van hier al dat Ruslana eruit gaat vandaag.. wat me nog meer zou doen vermoeden dat ze die naam nog snel aangeboden gekregen hadden omdat het anders toch een beetje affrontelijk is om er uit te gaan zonder 1x vernoemd te zijn.

…Q.E.D.

Laatst bewerkt:
Dit programma is echt te dom om te bekijken. Jammer dat ik eraan begonnen ben. Wie bedenkt het? En dan de figuren laten zingen met zangers/zangeressen die geen masker op hebben en de kandidaten totaal overheersen. Intussen zijn alle figuren al tot in ten treure bekend en allemaal ook duidelijk vernoemd deze week.

En dan Jens... als je elke keer een shotje drinkt als die "hola pola", "hoi piepeloi", 'jawadde dadde" zegt, ben je dronken voor je het weet.

Dit is het hoeveelste seizoen en je komt daar nu pas achter? Of je bekijkt het voor wat het is of niet. Maar verpest toch niet de mensen die het wél willen zien om wat het is?

Als dance zangeres kwam Linda duidelijk te kort tegenover Gustaph, Francisco & Nathalie. Heel opvallend hoe smal haar stembereik is t.o.v. de rest. Juist gezongen, maar veel moeite moeten doen laat het al snel schreeuwerig klinken allemaal.

Als dance zangeres kwam Linda duidelijk te kort tegenover Gustaph, Francisco & Nathalie. Heel opvallend hoe smal haar stembereik is t.o.v. de rest. Juist gezongen, maar veel moeite moeten doen laat het al snel schreeuwerig klinken allemaal.
Veruit de beste dance zangeres vind ik Jessy van de Mackenzie maar die gaan ze niet vragen voor TMS omdat haar stem zo herkenbaar is. Maar man wat was/is die goed zeg. Memories...:love2:

Allez, 't zit er weer op. Heb het dit seizoen niet zo fanatiek meer gevolgd als de voorgaande edities. Toch wel het minste seizoen tot nog toe vond ik. De laatste 5 a 6 deelnemers waren al weken ervoor erg duidelijk, wat natuurlijk het programma niet ten goede komt imo.

edit: de laatste 9 zelfs als ik Wout erbij tel.

Er zaten ook enkele verschrikkelijke acts tussen zoals Eikeltje, Tik&Tok (en de eenmalige optredens van Witloof en Eekhoorn). Vele liedjes vond ik ook minder "aangrijpend", dat mijn aandacht al afdwaalde. Na drie seizoenen en zovele afleveringen hebben ze de beste nummers al achter de kiezen.

De "duet" episode was evenmin een succes.

In de kijkcijfers hebben ze toch enkele honderdduizenden kijkers verloren tov vorig jaar. Deze thread is evenmin als levendig als vorig jaar.

De helft van de deelnemers (7 vd 15) zijn professionele zangers/zangeressen (Francisco,Gustaph,Nathalie,Linda,Ruslana,Marie,Hugo)
waarvan 5 bij de laatste 5. Behalve Ruslana en Marie vond ik de andere toch heel erg herkenbaar.
Zou toffer geweest zijn als bijvoorbeeld Boom of Zebra er een stuk langer hadden in gezeten ten koste van Poppemie..

Ik vond het best gisteren een ongemakkelijke show. Na elk nummer mekaar zo ophemelen en allemaal ons-kent-ons tussen jury en figuren, 2 van de drie finalisten die in de persoonlijke cirkel zitten van een vd juryleden dat is toch wel een beetje van het goede teveel. En dan nog express doen of ze het niet weten...Bij Feniks, nog steeds naar Koen Wauters durven verwijzen, kom zeg...

Het programma verliest eigenlijk alle geloofwaardigheid, als dat er ooit natuurlijk heeft ingezeten...

Het was toch al meer dan een maand duidelijk dat de jury francisco en gustaph naar de finale ging duwen. Ookal waren beide eigenlijk al compleet ontmaskert op dat moment.

Het concept zoals het nu is zouden ze toch moeten veranderen. IPV de beste zangers door te laten, de best bewaarde geheimen doorlaten. Zodat er ten minste nog wat mysterie is de laatste afleveringen.

Terug
Bovenaan