The Masked Singer

The Masked Singer

Diene is op YouTube opgezocht, kan hem inderdaad wel zijn.

Maar vanwaar zouden we die moeten kennen? Geen idee wie dat is.

Ja vervormd, niet ingesproken door iemand anders 🙃 had hij engels gesproken dan zou het nog altijd moeilijk zijn, nu is't volledig op verkeerd spoor
Ik denk dat hij, heel traag, de teksten inspreekt. Als ik me niet vergis heeft die ook wel wat dingen in NL gedaan, dus Nederlands zal niet volledig onbekend zijn.

Ja vervormd, niet ingesproken door iemand anders 🙃 had hij engels gesproken dan zou het nog altijd moeilijk zijn, nu is't volledig op verkeerd spoor
Waarom zou de vervormde stem in dit geval niet van iemand anders kunnen zijn?
Er zijn daaromtrend géén echte regels hé ;) Men kan perfekt valsspelen daarin sé.
(Plus je kan ook zowiezo wel wat woordjes instuderen)

Tine Embrechts (als ze het is) spreekt ook met een totaal ander accent enz waardoor mensen ook op het verkeerde spoor gezet worden.

DIt is Logan vorig jaar op Hollandse TV, stemgeluid kan zeker. Ik kan me ook iets voorstellen dat hij ooit eens in een Vlaamse talentjacht als jury gezeten heeft maar vind daar precies niets van terug.

Terug
Bovenaan