Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hijzelf, klinkt als geen NL sprekerEn wie spreekt dan zijn tekst in?
Diene is op YouTube opgezocht, kan hem inderdaad wel zijn.
Maar vanwaar zouden we die moeten kennen? Geen idee wie dat is.
Boeit wel, ge kunt niet verwachten dat men de stem moet raden als ze iemand anders gebruikenDat boeit niet.
De Johnny begon ook als elektricien na zijn studies. Wat een stem die man. Ongezien.

Say what?????Diene is op YouTube opgezocht, kan hem inderdaad wel zijn.
De stem in de filmpjes is sowieso bij iedereen vervormd he...Boeit wel, ge kunt niet verwachten dat men de stem moet raden als ze iemand anders gebruiken![]()
Ik was bijlange nog niet geboren in 1980, en ik ken die wel.Diene is op YouTube opgezocht, kan hem inderdaad wel zijn.

Ja ken ik Steverlinck ook niet hoorSay what?????
Mister Eurovision?

Ja vervormd, niet ingesproken door iemand andersDe stem in de filmpjes is sowieso bij iedereen vervormd he...
had hij engels gesproken dan zou het nog altijd moeilijk zijn, nu is't volledig op verkeerd spoorDiene is op YouTube opgezocht, kan hem inderdaad wel zijn.
Ik denk dat hij, heel traag, de teksten inspreekt. Als ik me niet vergis heeft die ook wel wat dingen in NL gedaan, dus Nederlands zal niet volledig onbekend zijn.Ja vervormd, niet ingesproken door iemand andershad hij engels gesproken dan zou het nog altijd moeilijk zijn, nu is't volledig op verkeerd spoor
Waarom zou de vervormde stem in dit geval niet van iemand anders kunnen zijn?Ja vervormd, niet ingesproken door iemand andershad hij engels gesproken dan zou het nog altijd moeilijk zijn, nu is't volledig op verkeerd spoor
Men kan perfekt valsspelen daarin sé.Ja vervormd, niet ingesproken door iemand andershad hij engels gesproken dan zou het nog altijd moeilijk zijn, nu is't volledig op verkeerd spoor
Not sure if trolling..Ja ken ik Steverlinck ook niet hoor![]()

klopt, als jurylid in de eurosong kwalificaties.DIt is Logan vorig jaar op Hollandse TV, stemgeluid kan zeker. Ik kan me ook iets voorstellen dat hij ooit eens in een Vlaamse talentjacht als jury gezeten heeft maar vind daar precies niets van terug.
Ja als je het weet. Hoor je perfect.Hoe Genks kunt ge praten![]()