The Masked Singer

The Masked Singer

Bij Helmut kloppen de tips niet, zowel tip 1 en 3 zijn juist:
Tip 1 link met klassieke muziek
Tip 3 coach in the voice, tenzij hij dat niet graag deed dan klopt het wel.

Er kan maar 1 tip kloppen

Als ik het goed begrijp is alles dus al lang opgenomen, hoe kan je dan nog mee stemmen van thuis ? Of is dat gewoon voor de fun [heb het de eerste keer niet gezien]

Wat een rommeltips ook weer…
”Dat rijsttaartje stond daar omdat ik dat lekker vind.”

Als ik het goed begrijp is alles dus al lang opgenomen, hoe kan je dan nog mee stemmen van thuis ? Of is dat gewoon voor de fun [heb het de eerste keer niet gezien]

Het stemmen gebeurt door het publiek.
Wat ge thuis online doet is gewoon een poll.

Yanina Wickmayer alleszins wel flauwe keuze. Op zich wel bekend natuurlijk maar in zo'n context gewoon quasi onmogelijk om te raden.

Ik vond Kevin Janssens wel zeer aangenaam meevallen als jurylid trouwens. Bij zijn namen zat altijd wel een soort van gedachtegang en redenatie achter en niet zomaar lukraak wat namen optrommelen zoals Julie of Jens die daar met Ben Crabbé afkwam. :rofl:

Gelukkig dat Niels het antwoord al had ingekregen , ik ben er vrij zeker van dat de Jury ze niet zou kennen van gezicht :biglaugh:.

De meeste kennen die van naam , maar zo puur gezicht zonder tenniskledij aan.

Ge zit er volgens mij boenk op, ik herkende die zijn stem na 5 seconden zingen.

Spontaan had ik hem ook niet herkend maar nadat toru het zei en ik opnieuw luister, volg ik idd ook wel qua stem.

En heeft uiteraard al meerdere internationale prijzen waaronder de Emmy gewonnen.

Spontaan had ik hem ook niet herkend maar nadat toru het zei en ik opnieuw luister, volg ik idd ook wel qua stem.

En heeft uiteraard al meerdere internationale prijzen waaronder de Emmy gewonnen.
In het filmpje kwam ook iets met ‘waar is xxx’ en hij heeft ook een programma gehad genaamd ‘Waar is Barry’.
Werkte bij Shelter dus al wat prijzen gewonnen..

Leuk programma. Kan het niet anders zeggen. :)

In het filmpje kwam ook iets met ‘waar is xxx’ en hij heeft ook een programma gehad genaamd ‘Waar is Barry’.
Werkte bij Shelter dus al wat prijzen gewonnen..

Leuk programma. Kan het niet anders zeggen. :)

Z'n verdienste is meer dan "werken bij Shelter" hoor, zover ik weet is hij gewoon dé bedenker van Benidorm Bastards.

Die tip was me ontgaan in het filmpje maar is dan idd wel zeer duidelijke hint, was idd de naam van een van z'n theatershows.

Die onthulling had niemand zien aankomen, des te jammer dat ze nu niet meer terugkeert. Had leuk geweest voor de volgende weken. In tegenstelling tot Radijs waar het na een woord al overduidelijk was. Dat vind ik het enige minpunt van het concept.

Robots dacht ik ook aan Aster en Lize, voornamelijk omdat ik haar stem leek te herkennen.

Bij cycloop dacht ik na vijf seconden al Peter Van De Veire en dat is heel het nummer zo gebleven. Al zou ik het geweldig vinden moest het Bart Cannaerts zijn en de tips lijken ook in die richting te gaan. Ondertussen heb ik het nog eens beluisterd en het is hem gewoon. Eigenlijk ook redelijk duidelijk, had ik eigenlijk meteen moeten horen.

Bij Edelhert kreeg ik ook eerder Helmut Lotto vibes, al denk ik eerder Jasper Steverlinck maar dat zal wachten worden tot wanneer die nog eens hoge noten zingt. De anderen zeiden me niets. Ik ben vooral benieuwd welke buitenlandse ster ze er hebben ingestoken. Worden nog fijne weken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan