Iedereen.De jury heeft de bal weer compleet misgeslagen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen.De jury heeft de bal weer compleet misgeslagen.
Blind gestaard op dat deuntje van het journaal zeker?De jury heeft de bal weer compleet misgeslagen.
Yanina Wickmayer wtf![]()
Je stelt me teleurIn de verste verte niet zien aankomen![]()

Je kan niet mee stemmen, enkel het publiek kan stemmen.Als ik het goed begrijp is alles dus al lang opgenomen, hoe kan je dan nog mee stemmen van thuis ? Of is dat gewoon voor de fun [heb het de eerste keer niet gezien]
Als ik het goed begrijp is alles dus al lang opgenomen, hoe kan je dan nog mee stemmen van thuis ? Of is dat gewoon voor de fun [heb het de eerste keer niet gezien]
.Ge zit er volgens mij boenk op, ik herkende die zijn stem na 5 seconden zingen.Ik ga me belachelijk maken, maar Bart Cannaerts als cycloon. Enkel dat slecht Engels stoort me nog.
Ge zit er volgens mij boenk op, ik herkende die zijn stem na 5 seconden zingen.
In het filmpje kwam ook iets met ‘waar is xxx’ en hij heeft ook een programma gehad genaamd ‘Waar is Barry’.Spontaan had ik hem ook niet herkend maar nadat toru het zei en ik opnieuw luister, volg ik idd ook wel qua stem.
En heeft uiteraard al meerdere internationale prijzen waaronder de Emmy gewonnen.

In het filmpje kwam ook iets met ‘waar is xxx’ en hij heeft ook een programma gehad genaamd ‘Waar is Barry’.
Werkte bij Shelter dus al wat prijzen gewonnen..
Leuk programma. Kan het niet anders zeggen.![]()