D
Deleted member 14
Guest
Yep elke woensdag rond 20u30Vorig jaar was dat enkel online via vtmgo te bekijken, dit jaar ook op tv blijkbaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep elke woensdag rond 20u30Vorig jaar was dat enkel online via vtmgo te bekijken, dit jaar ook op tv blijkbaar.
Oké Radijsje is nog duidelijker Erik Van Looy. Maar over robots bestaat ook geen enkele twijfel.Robots zijn Lize en Aster. Geen enkele verdere discussie nodig, duidelijker was het nog nooit.
)Ik ben 90% zeker dat het niet Meskens is, dus laat staan dat het "overduidelijk" zij is.Ridder is toch overduidelijk Nathalie Meskens, duidelijker kan niet zijn...
Quoting for future reference.Ik ben 90% zeker dat het niet Meskens is, dus laat staan dat het "overduidelijk" zij is.
Dat zou het wel goed gevonden zijn Guga Baul, die kan belachelijk veel stemmen nadoen ook al zingend dus dat zouden ze nooit kunnen raden.Daarnet op de radio nieuw fragment van Radijsje voor vanavond. Het klinkt zo OVERduidelijk dat het Erik Van Looy zou zijn, dat ik straks nog ga denken dat hij het toch niet echt is en het uiteindelijk Guga Baul is die vanonder dat masker zal komen![]()
Als radijsje volgende aflevering zoals Raymond van het Groenewoud klinkt zijn we zeker..Dat zou het wel goed gevonden zijn Guga Baul, die kan belachelijk veel stemmen nadoen ook al zingend dus dat zouden ze nooit kunnen raden.

Horen we hier ookTinne Embrechts denken we hier

Julie Van den Steen![]()