D
Deleted member 14
Guest
Of de versie van vorig jaarDat was idd afgelopen zaterdag.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of de versie van vorig jaarDat was idd afgelopen zaterdag.

Bart zei iets van de 24u live, dat was vorige week? Of heb ik mis verstaan?…
Zijn wel meerdere edities geweest natuurlijkBart zei iets van de 24u live, dat was vorige week? Of heb ik mis verstaan?…
Overduidelijke verwijzing naar Ice Queen Sharon Den AdelDe nieuwe voor volgende week ;
![]()

Ik vond persoonlijk dat Duiker (Kemper) of zelfs Wolf (Kevin Janssens) mocht winnen vorig jaar. Qua stem was Koningin beter, maar de act was beter en het was al van in het begin vrij duidelijk dat Sandra Kim in dat pak zat. Ik zie toch liever iemand winnen op basis van het totaalplaatje en niet enkel qua zang.Ivm hert/Logan vind ik het toch een slecht argument dat het niet enkel over het zingen gaat maar over de act, vorig jaar stond Sandra Kim toch ook vooral stil. Misschien moeilijker pak wel. Maar hert zingt toch echt enorm goed, imo echt niet terecht dat die zoveel verliest.
Overduidelijke verwijzing naar Ice Queen Sharon Den Adel![]()
Was om te lachen eQua kostuum idd wel, maar zou mss te voor de hand liggend zijn?

Was om te lachen e![]()

We hebben het woord 'temptation' in een filmpje gehoord en wie is er beroemd geworden door temptation island? Inderdaad Pommelien (van Fabrizio)Had dan gewoon Julie-gewijs gegokt op Obama of de Dalai Lama, dan was het duidelijk dat het om te lachen was.
Alhoewel, dié zou dat dan wsl wel serieus bedoelen![]()

Euh, ik hoop dat dit sarcasme is? Beste zang van de aflevering ma soit xDEdelhert natuurlijk door de jury gekozen = opgezet spel. Helaas nog een weekje extra wachten ..![]()
En die mens is bijna 70, gaan ze die echt nog in zo een pak steken?Ik snap niet wat Johnny Logan in onze Masked Singer doet maar soit.
Bart zei iets van de 24u live, dat was vorige week? Of heb ik dat mis verstaan?…
Dat gaat uiteraard over de 24h live van vorig jaar.Dat was idd afgelopen zaterdag.
Niels weet het ook niet.Wat me eigenlijk ook serieus opvalt is hoe Niels direct afwijkt als een jurylid een juiste naam zegt.
Vandaag ook weer toen een juiste naam genoemd werd begint ie ineens zelf weer opnieuw over een andere naam te zeveren. Was vorige week ook.
Er is een datum in beeld gekomen = de datum dat Aster zijn debuut maakte als sportanker.Zou het wel zot vinden als Aster zo goed kan zingen, lijkt mij toch minstens iemand semi-professioneel. De tips wijzen wel in die richting en ik hoor er ook wel Lize en Aster in.
Misschien is het Tom Dice & Lize? Die hebben ooit al samen gezongen
Dat had ik vorig jaar ook eens gelezen maar daar geloof ik echt geen hol van.Niels weet het ook niet.