Link
Active member
Zou me niet verbazen mocht Logan het zelf gevraagd hebben om eruit te gaan. Hij zou toch serieus afgezien hebben van zijn pak, totaal onpraktisch en al zeker niet voor iemand die al wat ouder is daar in te steken. Pijn aan zijn nek en rug en kon niet meer slapen en zag blijkbaar ook niets voor zich, en al die jonge gasten steken ze dan in veel praktischere pakken
. Net zoals vorige keer zijn nu dus opnieuw alle meest herkende er al uit, ik geloof niet te veel meer van die hun voting eigenlijk, ofwel vragen ze om degene die je herkent er uit te stemmen.
Toen ijskoning begon te zingen dacht ik eerst Guga. En denk ook wel echt live, bijv schorpioen stopte ff met zingen toen ze haar op tilden. (Met een pak tools/autotune/etc natuurlijk)
. Net zoals vorige keer zijn nu dus opnieuw alle meest herkende er al uit, ik geloof niet te veel meer van die hun voting eigenlijk, ofwel vragen ze om degene die je herkent er uit te stemmen.Toen ijskoning begon te zingen dacht ik eerst Guga. En denk ook wel echt live, bijv schorpioen stopte ff met zingen toen ze haar op tilden. (Met een pak tools/autotune/etc natuurlijk)

da's niet enkel een live show doen he, die zijn weken aan stuk bezig met repeteren, zangles, stage performance,.. dit blokt deelnemers hun agenda om andere dingen te doen (verlies in inkomsten). Het blijft een job hoe ge het ook bekijkt.