The Masked Singer

The Masked Singer

Ze hebben precies wel gelijk wat miss poes betreft, die bovenbenen/heupen zagen er toch wel veel steviger uit dan Camille Dhont. Die is toch een stukje magerder.
mss toch Olga Leyers(?), of waarom niet Billie Leyers, die kan ook ferm zingen en volgens mij de enige van de Leyers zusjes die ook effectief een zangcarriere heeft/had? is trouwens ook coach in the Voice dacht ik

Als je die Good for 4 versie van Schorpioen/Klaasje hoort, dan besef je pas hoe getalenteerd Olivia Rodrigo is. Het is niet eens slecht gezongen, maar 't verschil is niveau is toch aanzienlijk.

Ze hebben precies wel gelijk wat miss poes betreft, die bovenbenen/heupen zagen er toch wel veel steviger uit dan Camille Dhont. Die is toch een stukje magerder.
mss toch Olga Leyers(?), of waarom niet Billie Leyers, die kan ook ferm zingen en volgens mij de enige van de Leyers zusjes die ook effectief een zangcarriere heeft/had? is trouwens ook coach in the Voice dacht ik
Camille%20Dhont.jpg

Zo dun zijn die haar benen niet hoor, integendeel zelfs. Aardige bovenbenen + heupen vind ik toch. Plus dat pak valt nog eens een stukje breder uit. Ik zou misschien nog van mijn mening afwijken mocht haar stem niet zo uniek zijn. Dit is echt 100% Camille.

Olga leyers is een smalle, magerder dan Camille.
Billie is dan weer heel wat breder op de heupen, breder dan miss poes.
Lijkt me dat Camille dus wel nog altijd een goede mogelijkheid is.
Ook Pommelien Thijs die ook al geregeld vernoemd werd is smaller op de heupen dan Camille.

Ik snap eigenlijk niet waarom Pommelien Thijs zo vaak genoemd wordt. Zijn daar videos van waarbij ze echt uithaalt en krachtig zingt ? Alle liedjes die ik daarvan gehoord heb zijn eerder ingetogen nummers en volgens mij heeft die helemaal niet de stem om zo uit te halen gelijk Miss Poes.

Guga Baul beweert trouwens dat dat telefoontje bij de ontmaskering van Flamme Fatale niet afgesproken was, al heb ik daar toch ook mijn sterke twijfels bij zoals jullie hier vorige week ook al stelden. Zie: https://www.hln.be/video/productie/guga-baul-dat-telefoontje-van-niels-was-niet-gepland-288038 . Weten we nu ook meteen wat de link met die Zweedse vlag was.

Laatst bewerkt:
Ale, alweer iemand die ik juist had.
Ik begin spijt te krijgen dat ik dit jaar niet meegedaan heb aan dat spelletje op de site van vtm om te raden wie er in de pakken zit.

Zeer blij dat hij eruit lag, precies of die telefoon niet was afgesproken. Komop zeg, die denken dat ze ons onnozel kunnen houden ofzo?

Gelukkig sprak die nieuwe in de jury veel dat die Andy niet teveel kon opvallen. Kan dat dan toch niet laten om laatste nummer zo onnozel te gaan rechtstaan enz.

Volgende die mag vliegen is onze Connor.

Hoe kan dat telefoontje afgesproken zijn als Niels niet weet wie er in de pakken zit?
Dat is iets wat meermaals in het nieuws is geweest, dat hij dat niet wilt weten, dat was vorige seizoen zo en dit seizoen ook.
En kom niet af dat dat onzin is, want waarom zouden ze dat dan zeggen? In andere landen weten de presentatoren wel wie de masked singers zijn en iedereen weet dat dat het geval is.

Ik vraag mij af of ze in dat filmpje voor Miss Poes bewust voor de dwergplaneet Pluto gekozen hebben, of dat ze dat gewoon iets random gekozen hebben

Ale, alweer iemand die ik juist had.
Ik begin spijt te krijgen dat ik dit jaar niet meegedaan heb aan dat spelletje op de site van vtm om te raden wie er in de pakken zit.

Je kan daar toch niets mee winnen ? :p
Ik heb ze daar ook al allemaal juist, behalve de eerste (want toen deed ik nog niet mee - niet dat ik het zou geweten hebben). En ook telkens een 'lock' van in het begin van de uitzending. Desondanks sta ik ergens in de 300 qua ranking :p. Trouwens, er doen daar zeker ook insiders aan mee. De eerste dag had daar ene Tom (die ook nog altijd eerste staat) direct Wickmayer juist met het maximum van de punten, wat dus wil zeggen dat hij het al wist van voor er iets getoond werd :p.

Je kan daar toch niets mee winnen ? :p
Ik heb ze daar ook al allemaal juist, behalve de eerste (want toen deed ik nog niet mee - niet dat ik het zou geweten hebben). En ook telkens een 'lock' van in het begin van de uitzending. Desondanks sta ik ergens in de 300 qua ranking :p. Trouwens, er doen daar zeker ook insiders aan mee. De eerste dag had daar ene Tom (die ook nog altijd eerste staat) direct Wickmayer juist met het maximum van de punten, wat dus wil zeggen dat hij het al wist van voor er iets getoond werd :p.
Ik dacht ook dat daar niks mee te winnen was, was vorig seizoen ook niet.
Maar ik dacht dat ik Niels in de laatste aflevering iets hoorde zeggen over een Samsung smartphone?
Nu ja, de kans om dat te winnen is zo goed als onbestaande.

Terug
Bovenaan