Het is toch niet omdat de helft van je publiek zo naïef is van alles te geloven en te slikken, dat je de andere helft moet schofferen. Dat gedoe met die Instagram foto om Robots terug te krijgen, terwijl iedereen weet dat dat vorige zomer opgenomen is (komt zelfs expliciet aan bod in Behind The Mask), en die Instagram foto van gisteren dus 0,0 invloed had, is toch echt te belachelijk voor woorden. Nog belachelijker dan dat telefoontje naar Guga Baúl.
Ik kijk ook nog maar omdat mijn dochter dit persé wil zien, maar de mama is al afgehaakt toen Johnny Logan naar huis gestuurd werd. Die keuzes van de jury zijn altijd zo tenenkrullend, en dan gechoqueerd zijn als pakweg Robots eruit vliegen, terwijl de jury het eerste woord krijgt *facepalm*. En kom aub niet af met 'het gaat om de act, niet om de zang'.
Iets anders dat ik me niet meer van de indruk kan ontdoen, is dat de jury gewoon op voorhand al een lijst met namen gekregen heeft waaruit ze kunnen kiezen. Kom zeg, hoe vaak is Danira nu al niet teruggekomen, zelfs voor verschillende maskers ?! En hoe vaak komen dezelfde namen niet terug, waarbij ze als enige argument kunnen geven 'ja, die heeft wat dezelfde postuur' *facepalm*. Met de logica die de jury aanwendt om te gokken, kun je nog elfendertig andere BV namen verzinnen die nog nooit genoemd zijn, me dunkt.
Waaaaaaaah Klaasje Meijer
Ze heeft alleszins het mooiste paar kijkers in showbiz-land.
Ten slotte nog over Ridder... Ik zie nu ook op Twitter bijna iedereen ervan overtuigd zijn dat dit Clara Cleymans is, maar ik zou de link naar De Ridder dan toch echt veel te obvious vinden. Is er ergens eigenlijk een filmpje van Clara Cleymans die Engels zingt ?
PS: wat voor weggegooid geld van Ritchie overigens om dit programma te sponsoren met product placement. Ik heb echt nog geen enkele keer iemand van de jury er zien van drinken. Slechtere reclame kan bijna niet

.