The Masked Singer

The Masked Singer

Dat zijn ook mijn verdachten, hoewel ik van Loredana absoluut niet zeker ben. Al is dat vooral gekomen omdat men de laatste tijd toch wel aan het hameren zijn op Clara Cleymans, maar ik blijf toch bij mijn eerste gok.

Ik hoop alleszins dat Konijn/Conner niet wint vandaag, maar met dit programma weet je nooit natuurlijk. De gehele act is op zich niet slecht, beetje leuk zelfs, maar zangtechnisch gewoon heel zwak tot zelfs zeer slecht imo. Met voorsprong één van de minste van dit programma. Die hebben ze er volgens mij ook puur ingehouden omdat het Conner Rousseau is.

Van Loredana was ik vanaf het allereerste moment al 100% zeker: qua houding en stem, ook gewoon de manier van praten ondanks de stemvervormer.

MissPoes ook voor 99,99% zeker dat het Camille is, zeker qua stem. Alleen qua tips soms even getwijfeld (bv door die geboortedatum van Pommelien Thijs die expliciet vermeld werd, al bestaan daar ook theorieën over om te linken aan Camille)
Maar als ge in het algemeen die 80's sfeer en setting van de filmpjes met tips bekijkt van MissPoes, dat past ook totaal in de sfeer van haar videoclip van Vuurwerk (die vloertegels zijn zelfs gewoon dezelfde):

IMG-20220318-172053.jpg

Konijn gok ik ook wel op Conner al is dat op basis van wat ik op internet gesuggereerd zag worden.

Laatst bewerkt:
Van Loredana was ik vanaf het allereerste moment al 100% zeker: qua houding en stem, ook gewoon de manier van praten ondanks de stemvervormer.

MissPoes ook voor 99,99% zeker dat het Camille is, zeker qua stem. Alleen qua tips soms even getwijfeld (bv door die geboortedatum van Pommelien Thijs die expliciet vermeld werd, al bestaan daar ook theorieën over om te linken aan Camille)
Maar als ge in het algemeen die 80's sfeer en setting van de filmpjes met tips bekijkt van MissPoes, dat past ook totaal in de sfeer van haar videoclip van Vuurwerk (die vloertegels zijn zelfs gewoon dezelfde):

IMG-20220318-172053.jpg

Konijn gok ik ook wel op Conner al is dat op basis van wat ik op internet gesuggereerd zag worden.
Al zeker 3 achtergronden tijdens haar optredens hadden iets met haar videoclips te maken.

Vanavond de finale. Ben toch eens benieuwd. Buiten aflevering 1 (die ik paar dagen later pas bekeken heb), had ik alles juist op The Guessing Game. Dit is overigens niet door eigen kunnen, maar vooral door te checken hier, op Twitter, etc... wat mensen gokken en zien wat er plausibel is.
Het zou me echter ferm verbazen mocht ik ook vanavond alles juist hebben. Maar ik vertik het van nu nog antwoorden te veranderen, want je krijgt meer punten naarmate je gok al langer geleden gedaan is :p.
* Miss Poes = Camille Dhont
* Ridder = Loredana
* Konijn = Conner Rousseau

Ridder ben ik voornamelijk benieuwd omdat er zovelen zijn die Clara Cleymans zeggen, terwijl ik toch wel overtuigd ben van Loredana. En van konijn heb ik eigenlijk geen idee, maar daarvan zou het met toch wel zeer verbazen als dat een politieker is, want viel qua performance best wel goed mee :p.
Idem zoals bij jou. Had de eerste aflevering ook niet meegedaan (en wist het ook wel niet)

Die voorkeurstemmen die ze lieten zien in combinatie met jaar van verkiezingen zou toch een te groot dwaalspoor zijn

De juryleden zeiden daarstraks live in het nieuws ook dat ze het meest verrast/geschrokken waren van de ontmaskering van Konijn. Lijkt me dan ook wel vrij duidelijk...

Die jury man man
Week na week is het zo overduidelijk dat Ridder iemand is die in de dance scène zit.(hoe die zingt en beweegt etc)
En dan afkomen met Isabelle A of Kato of een Clara Cleymands. Zelfs nadat Loredana al 99x gezegd is:unsure:

Die jury man man
Wjeek na week is het zo overduidelijk dat Ridder iemand is die in de dance scène zit.(hoe die zingt en beweegt etc)
En dan afkomen met Isabelle A of Kato of een Clara Cleymands. Zelfs nadat Loredana al 99x gezegd is:unsure:
Of 'Dit is sowieso een professionele zangeres' en dan allemaal namen noemen van mensen dat hun (hoofd) beroep geen zingen is :laugh:

Terug
Bovenaan