The Masked Singer

The Masked Singer

Minotaurus is toch volledig Alex Agnew? Zowel postuur, stem en vooral zijn bewegingen
Is Alex Agnew zijn Engels niet een miljoen keer beter qua uitspraak? Die is toch deels Engels opgevoed, nee?

Timbre kan wel kloppen, maar ik zou het bizar vinden dat hij bewust zijn Engels slechter zou uitspreken om incognito te blijven. Maar goed, er zijn ook al gekkere dingen gebeurd in dat programma.

Het is Hans Van Alphen, kijk nog eens het voorfilmpje. Ligt er zo duidelijk op de hints.

* BV-Darts
* Speerwerpen
* Sterke sportman
kom, die hints zijn toch 1 grote grap, ik luister er zelfs bewust niet naar want is toch maar afleiding.

kijk eens naar tips van Marc Coucke -> good luck om hem daarmee ontmaskerd te hebben!

kom, die hints zijn toch 1 grote grap, ik luister er zelfs bewust niet naar want is toch maar afleiding.

kijk eens naar tips van Marc Coucke -> good luck om hem daarmee ontmaskerd te hebben!
nochtans:

"ik marcheer recht op mijn doel af" -> voetbal, KVO, Anderlecht
"ik laat mij niet van mij koers afleiden" -> wielrennen, Omega Pharma-Lotto

Hebben we al ooit een kandidaat gehad waar overduidelijke hints effectief klopten?
Die voorkeurstemmen van Conner was wel duidelijk in beeld vorig seizoen.

En die tips rond de geboortedatums ofzo?

Voor de rest vind ik het spijtig dat die tips er vooral zijn om je op een dwaalspoor te brengen. Ik spoel dat dan nu ook gewoon door.

Hebben we al ooit een kandidaat gehad waar overduidelijke hints effectief klopten?

Voetbal en wielrennen: kon dus ook remco of mega toby of zo zijn ;-)
maar wilt ge dan vage tips die duidelijk maar over 1 persoon kunnen gaan, of wat?

het was nog maar aflevering 1b. het zou echt straf zijn moest ge met de paar tips die ge nu hebt, al meteen de juiste namen op de maskers kunt plakken. dan zou het programma eigenlijk in zijn opzet mislukt zijn.

Laatst bewerkt:
maar wilt ge dan vage tips die duidelijk maar over 1 persoon kunnen gaan, of wat?
Zoals de tips nu zijn met expres op het verkeerde been zetten, dan mogen ze gewoon weggelaten worden.

Mijn reactie was gewoon op de initiële poster die zei dat Minotaurus Hans Van Alphen moest zijn omwille vd tips.

De tips zijn er niet zodat je ze succesvol kunt ontmaskeren (zoals in De Mol) maar eerder dat je erover blijft praten met familie, vrienden en/of collega's. Zo blijft het programma in de aandacht. Over de zangprestaties wordt minder gepraat, het gaat vooral om wie in het pak zit en met tips die op vele verdachten kunnen duiken kan je goed discussiëren.

Voor Raaf verwijzen zowat alle tips naar Angèle, al die royale verwijzingen (Angèle van Laeken), dat document dat ze tekent met Oui & Non is ook een nummer van haar,...

Ik vind het moeilijk dit jaar.
Champignon: ??? Nadat ik de naam Kamal Kharmach las hoor ik die zijn stem daar wel in ( één van de foto's in het filmpje was een mol, misschien iemand die meegendaan heeft daan de mol?)
Mummie: Evi Hanssen (ik hoor daar echt Evi Hanssen in, die uithalen en ook die oeklala op het einde, alsook de manier van bewegen en zo), de tips wijzen eerder naar Barbara Sarafian, maard haar stem is toch heel anders...
Leeuw: Sean Dhondt of Mathieu Terryn zoals Kevin Janssens zei.
Groot licht: Lieven Scheire (de stem, de manier van bewegen)
Soaperstar: Nathalie Meskens (tip "tegen de sterren op" of Ella Leyers?)
Raaf: Loïc Nottet of Angèle

Skiwi: Achteraf gezien hoorde ik daar wel wat van Herman Verbruggen in, maar had het echt niet kunnen raden.
Leeuw: Ik blijf bij Sean Dhondt
Mummie: Nog altijd Evi Hansen
Raaf: Met die comeback, Linda Mertens?
Champignon: Kamal
Groot licht: Lieven Scheire
Soaperstar: Nathalie Meskens

Ik blijf bij leeuw=sam gooris en soaperstar=danira, en dus nu sinds deze week raaf=laura tesoro (de tips zijn useless , die ignore ik volledig)

En in andere groep: minotaurus=alex A

Terug
Bovenaan