Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voila! Ge hebt vergezocht, belachelijk vergezocht en dan de tips vd Masked SingerNog maar eens gebleken dat niemand hier deftig kan raden en ge obv die tips ge het werkelijk nooit kunt raden.

Daarom dat Angèle ook veel te obvious is voor Raaf bv.Nog maar eens gebleken dat niemand hier deftig kan raden en ge obv die tips ge het werkelijk nooit kunt raden.

Voor Raaf verwijzen zowat alle tips naar Angèle, al die royale verwijzingen (Angèle van Laeken), dat document dat ze tekent met Oui & Non is ook een nummer van haar,...
Zelfde met twee songs van Loic Nottet in aflevering 1: Rhythm Inside en Million Eyes. Die laatste is trouwens een goede song om eens te beluisteren indien je twijfelt of het hem wel kan zijn.Coely haar album heet different waters en je zag 3 verschillende soorten waters op tafel staan.
De vraag is of dat te obvious is of niet. Lijkt me wel een tip die echt kan zijn en niet veel mensen doorhebben.
In aflevering 1 zullen ze u eerder in een bepaalde foute richting duwen met obvious tips om de jury/het publiek gewoon te beïnvloeden. Zie bijvoorbeeld Angèle waar ikzelf in getrapt ben. Gisteren toch ook weer duidelijk OUI & NON.Zelfde met twee songs van Loic Nottet in aflevering 1: Rhythm Inside en Million Eyes. Die laatste is trouwens een goede song om eens te beluisteren indien je twijfelt of het hem wel kan zijn.
Zaten er in aflevering 1 trouwens tips in die naar Coely kunnen wijzen? Want na verloop van tijd steken ze er ook tips op basis van de mogelijke verdachten, die je in aflevering 1 natuurlijk nog niet hebt.
met wetenschapper Timmy Simons. Schitterend.hebben ze daarvoor niet gewoon Andy "is dat een brochette? alles is een tip!" Peelman?In aflevering 1 zullen ze u eerder in een bepaalde foute richting duwen met obvious tips om de jury/het publiek gewoon te beïnvloeden. Zie bijvoorbeeld Angèle waar ikzelf in getrapt ben. Gisteren toch ook weer duidelijk OUI & NON.
. Al denk ik niet dat ik zou geweest zijn. Lijkt me veel leuker om dat nu allemaal te gaan moeten raden, dan bij de opnames zelf en dan nu je kas te moeten opfretten omdat ge een NDA getekend hebt
.