Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Verschiet ik niet van. Diene heeft nu is echt gene filter geïnstalleerd.Vandaag zou Minotaurus er uit moeten liggen. En achteraf was er een beef tussen hem en Kamal. Omdat Kamal blijkbaar nogal grof was over hem in de jury. Al zullen die stukken er wss zijn uitgeknipt.
Jens was vroeger nog een pak dikker. Toen hij nog lang haar had. Hem nog eens zien open micen toen hij nog niet bekend was.Is diene Jens altijd al zo dik geweest? Precies carnaval vandaag als je al die outfits ziet vd jury
En toch is het Coely.Ik hoor toch wel een Hollandse stem in Raaf
Goh, ik zie die persoonlijk graag bezigBegint wel tenenkrullend te worden hoe champignon maar blijft doorgaan.

Zoals die robots vorig jaarBegint wel tenenkrullend te worden hoe champignon maar blijft doorgaan.
tjah, 't is ook een jury met Karen "de stem telt ni in een zangwedstrijd" Damen heBegint wel tenenkrullend te worden hoe champignon maar blijft doorgaan.
Idem.Begint wel tenenkrullend te worden hoe champignon maar blijft doorgaan.

Ik moet alleszins toegeven dat ik na het filmpje van de mannelijke partner die steevast verwees naar "ze" ik het ook moeilijker en moeilijker vind om vast te houden aan mijn piste dat het Loïc Nottet isEn toch is het Coely.