The Masked Singer

The Masked Singer

Allez, dat daar niemand reageert op "Krijg je niet meer uit mijn hoofd"...ah ja... Pommelien. Terwijl dat een nummer is van Pauline (Slangen).

Vandaag zou Minotaurus er uit moeten liggen. En achteraf was er een beef tussen hem en Kamal. Omdat Kamal blijkbaar nogal grof was over hem in de jury. Al zullen die stukken er wss zijn uitgeknipt.
Verschiet ik niet van. Diene heeft nu is echt gene filter geïnstalleerd.

Is diene Jens altijd al zo dik geweest? Precies carnaval vandaag als je al die outfits ziet vd jury
Jens was vroeger nog een pak dikker. Toen hij nog lang haar had. Hem nog eens zien open micen toen hij nog niet bekend was.

Veel vermagerd toen hij samen was met de hete dochter van Lyn Wezenbeeck.

Laatst bewerkt:
Begint wel tenenkrullend te worden hoe champignon maar blijft doorgaan.
Idem.

Ik begin mij ook meer en meer te storen aan dat belachelijke gedoe van hem. Het zou mij dus niet verbazen mocht het effectief Riadh Bahri zijn want dat vind ik ook gewoon een onnozel ventje.

Hier dachten ze voor het program Wesley Sonck, dat hoor ik er toch niet in.

Ik dacht dat er op het einde nog tips gingen komen over de beroepen van de masked singers.
Heb ik ergens iets gemist? Want ik heb die tips niet gezien ...

Laatst bewerkt:
Champignon, dat kan toch echt niet meer. En vandaag proberen ze 't dan uit te leggen met 'zang is ook nket alles', maar diejen act trekt ook op geen hol, dat staat daar gewoon te staan, zingt zo vals als een kat en het enige dat van heel ver op een act gelijkt zijn die dwaze soundeffects en de jury die wanhopig porbeert enige sympathie voor dat figuurke op te wekken. Dees gaat ook copy-paste naar het ergernistopic.

The Masked Singer is al niet echt van niveau en vooral de jury niet, maar Karen Damen haalt het niveau sinds vorige week nog meer naar beneden. De meeste commentaren zijn belachelijk, vaak grof en getuigen van geen enkele klasse. In dat opzicht wel een goede weerspiegeling van de maatschappij :rofl:

Raaf heeft veruit de beste stem, dat Minotaurus eruit moet voor Champignon is een schande. Ze zullen er nog merchandising van willen verkopen denk ik.

Terug
Bovenaan