Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is er dan vanuit gaande dat wij de groep gaan winnen? Ik zeg niet dat we daar de kwaliteiten niet voor hebben he, maar wij kunnen ook die misstap maken, of zo'n match hebben waar de bal er niet in wil zoals tegen Kroatië vorig WK. Maar misschien schat ik Egypte gewoon te hoog in, dat kan natuurlijk ook.Wij komen tegen een beste derde uit de volgende groepen: A/E/H/I/J. En daar zitten zowel de groep van Argentinië (met Algerije en Oostenrijk), Frankrijk (met Noorwegen en Senegal), Duitsland (met Ivoorkust en Ecuador) bij. En uit groep H verwacht ik gewoon dat de beste derde niet doorgaat als Spanje en Uruguay die twee wedstrijden wint en met een vrij goed doelpuntensaldo tegen Kaapverdië en Saudi Arabië. Dus dan moet je al hopen op Groep A of een Spanje die het laat afweten (dat voor meerdere redenen goed zou zijn).
Het probleem met Iran is dat hun verdediging ook ouder wordt, hun piek was in 2018 (net zoals wij en Egypte trouwens). Ik zag dat er een verdediger van 37 jaar gewoon in de basis staat. Nog altijd geen idee of Taremi zelfs mag spelen gezien hij lid is van Iraanse revolutionaire garde en dat toch hun grootste sterspeler is. Er zitten zeker onderschatte spelers bij Iran maar die zijn eerder in de aanval. Ik denk dat de verdediging juist hun zwakke punt is maar iedereen kan wel vanuit de organisatie spelen, dat is ook iets dat je tactisch het makkelijkst kan bijsturen als coach denk ik.Ik zie ons wel moeite hebben met Iran eerlijk gezegd. Een erg sterk blok en daar hebben we het toch altijd moeilijk tegen.
2e worden in de groep (zoals het vorige EK), dan wordt het wellicht Argentinië in de 1/8 finale.Gewoon de groep winnen en dan zien we wel verder
Heeft toch gewoon z'n visum gekregen? En hij is geen lid van de IRGC. Hij heeft z'n verplichte militaire opleiding gevolgd bij de marine van de IRGC omdat dat in z'n geboortestad was.Het probleem met Iran is dat hun verdediging ook ouder wordt, hun piek was in 2018 (net zoals wij en Egypte trouwens). Ik zag dat er een verdediger van 37 jaar gewoon in de basis staat. Nog altijd geen idee of Taremi zelfs mag spelen gezien hij lid is van Iraanse revolutionaire garde en dat toch hun grootste sterspeler is. Er zitten zeker onderschatte spelers bij Iran maar die zijn eerder in de aanval. Ik denk dat de verdediging juist hun zwakke punt is maar iedereen kan wel vanuit de organisatie spelen, dat is ook iets dat je tactisch het makkelijkst kan bijsturen als coach denk ik.
Het grote probleem met Iran is al het gedoe errond en dat wij tegen hen spelen in LA waar er een zeer grote Iraanse diaspora is (in wat wellicht ook hete omstandigheden zullen worden, geen idee of dat stadion voor afkoeling kan zorgen? Dak etc?). Maar in welke mate de Iraanse diaspora ook achter de ploeg gaat staan valt ook te betwijfelen enzovoort, echt geen flauw idee. Iraanse spelers zijn ook niet welkom om in de VS te verblijven dus die moeten ook vanuit Mexico naar LA reizen voor die match (maar wij doen dat ook vanuit Seattle). Ik heb geen idee in welke mate dat allemaal een rol gaat spelen, maar het maakt de match wel iets meer beladen. Ik denk dat het Iraanse team wel gemotiveerd zal zijn om zich te tonen.
Zelfs als wij daar punten laten liggen is dat denk ik geen drama. Belangrijkste is om tegen Egypte met een win te starten. Tegen Nieuw-Zeeland klaren we de klus wel.
Dat wist ik niet, goed dat je het zegt.Heeft toch gewoon z'n visum gekregen? En hij is geen lid van de IRGC. Hij heeft z'n verplichte militaire opleiding gevolgd bij de marine van de IRGC omdat dat in z'n geboortestad was.
Ok, toch belachelijke regels blijkbaar ...Gewoon goeie regels imo. Behalve die laatste. Daar bestraf je spelers die zich echt blesseren. En daar bestaat maar 1 oplossing voor.
Goed begin alvast. Vorige twee WKs waren in Rusland en Qatar en zelfs aan die ondergrens lijkt de V.S. niet te raken.
![]()
Scotland fans 'heartbroken' as travel permits to World Cup withdrawn last minute
People travelling to the World Cup have had their ESTA applications changed from approved to "travel not authorised".www.bbc.com
![]()
Iraq striker Aymen Hussein questioned for hours on US arrival for World Cup
Iraq forward Aymen Hussein was held and questioned for nearly seven hours on arrival in Chicago, while the national team’s photographer was denied entrywww.theguardian.com
![]()
Photographer traveling with Iraqi national soccer team denied entry to US at O'Hare Airport: CBP
A photographer traveling with the Iraqi national soccer team was denied entry to the U.S. at Chicago O'Hare International Airport on Friday.abc7chicago.com
![]()
Iran's given strict World Cup timeline as team told to LEAVE USA within 24 hours
Iran have been told that they must enter and leave the USA within 24 hours when they play their three World Cup games as their saga with the host nation takes another twistwww.mirror.co.uk
![]()
Dozens of Moroccan fans denied US Visas for World Cup, losing thousands in tickets, hotel bookings
Forty members of a Moroccan supporters association have been denied United States visas ahead of the 2026 World Cup, leaving fans who spent thousands ofen.hespress.com