The Road to the World Cup 2026

Ik volg het voetbal al een tijd wat minder, maar voor een groot toernooi zet ik me er graag nog eens voor. De speeluren lijken voor het tijdverschil nog dik oké. Toch altijd één of twee matchen die op een heel handig uur staan. 17u40, 20u20 en 23u50 zie ik oa. Proberen zoveel mogelijk te kijken. Curaçao, Kaapverdië, ... geweldig.

Supporteren voor België, kijken wat Messi nog uit zijn linkerslof tovert, en hopen dat Brazilië wat technisch vernuft laat zien.

Ik doe enorm graag pronostieken van de grote toernooien dan leef ik ook bij de minder aantrekkelijke affiches toch mee om het juist te hebben 😁 nu is de vraag kennen jullie nog andere websites behalve de voetbalpool van beyondgaming zelf en de traditionele grote als HLN en Sporza met pronostieken??

Als abonnee van HLN ga ik ook het fantasy spel gouden WK spelen, ivm dat spel zoek ik nog goede websites met teamnieuws van de landen en mogelijke opstellingen en dergelijke?
Tactisch gezien moet ik bij dit spel spelers opstellen die zo goed als zekerheden zijn in de basis aangezien ze bij winst enkel hun 3 punten scoren als ze minstens 60 minuten gespeeld hebben.

Laatst bewerkt:
Ik doe enorm graag pronostieken van de grote toernooien dan leef ik ook bij de minder aantrekkelijke affiches toch mee om het juist te hebben 😁 nu is de vraag kennen jullie nog andere websites behalve de voetbalpool van beyondgaming zelf en de traditionele grote als HLN en Sporza met pronostieken??

Als abonnee van HLN ga ik ook het fantasy spel gouden WK spelen, ivm dat spel zoek ik nog goede websites met teamnieuws van de landen en mogelijke opstellingen en dergelijke?
Tactisch gezien moet ik bij dit spel spelers opstellen die zo goed als zekerheden zijn in de basis aangezien ze bij winst enkel hun 3 punten scoren als ze minstens 60 minuten gespeeld hebben.
En ge kunt maar zéér beperkt transfereren, dus ge moet al bijna alleen maar spelers nemen van landen die het tot de laatste 8 of 4 zullen schoppen. Toch moeilijk en vooral op geluk gebaseerd.

Het heeft zijn tijd nodig gehad maar ik kijk naar dit WK nog eens echt uit zoals vroeger, eerste WK dat ik echt actief heb meegemaakt is Frankrijk '98.

TL;DR ik heb er zin in en de Belgen worden wereldkampioen!

Onpopulaire mening, maar ik kan niet wachten op gefrustreerde voetballers, die uit hun kot worden gelokt door andere voetballers en kop-aan-kop staan. Ik heb genoten van de trappende bal door de Argentijnen richting de Nederlandse bank en Ned-Por 2006.
De upsets zijn natuurlijk ook de moeite, maar zoiets als Suarez' handbal blijft goud waard.
Doe er gerust een millimeter buitenspel bij, zodat de scheids omsingeld wordt en het WK kan weer fantastische momenten tevoorschijn toveren zoals vanouds.

Onpopulaire mening, maar ik kan niet wachten op gefrustreerde voetballers, die uit hun kot worden gelokt door andere voetballers en kop-aan-kop staan. Ik heb genoten van de trappende bal door de Argentijnen richting de Nederlandse bank en Ned-Por 2006.
De upsets zijn natuurlijk ook de moeite, maar zoiets als Suarez' handbal blijft goud waard.
Doe er gerust een millimeter buitenspel bij, zodat de scheids omsingeld wordt en het WK kan weer fantastische momenten tevoorschijn toveren zoals vanouds.
Zo'n situaties verwacht ik deze keer bij Frankrijk en Brazilië, van Vinicius jr en Mbappe.

Toch raar dat het WK vanavond al begint er er vandaag 'maar' 2 wedstrijden gespeeld worden en morgen ook maar 2 wedstrijden. De dagen erna worden er altijd 4 wedstrijden gespeeld.

Zal wel weer één of andere commerciële reden zijn...

De eerste 'speeldag' van de groepsstage denk ik dat ik (deels) ga kijken naar:
- Mexico - Zuid-Afrika (toch de opening + GOAT Hugo)
- Brazilië - Marokko (valt gelukkig nog schappelijk om middernacht tussen zaterdag en zondag)
- Duitsland - Curaçao (omwille van het goede uur)
- Nederland - Japan (of toch het grootste deel meepikken)
- Spanje - Kaapverdië (misschien toch een stukje)
- België - Egypte (uiteraard)
- Frankrijk - Senegal (samen met Brazilië-Marokko toch dé topper van de eerste speeldag, goed uur gelukkig)
- Portugal - Congo (mooi uur en hopelijk leuk voetbal)
- Engeland - Kroatië (zal misschien ook maar een stukje zijn, tenzij het plots een hele leuke wedstrijd blijkt te zijn)

Enige wedstrijd die ik nog graag zou kijken (maar niet ga doen wegens slecht uur) is:
- Ivoorkust - Ecuador

Voor de rest mis je toch niet veel tijdens die eerste speeldag als je 's nachts niet gaat kijken (tenzij misschien wel wat doelpunten).

Is volgens mij helemaal geen onpopulaire mening. Dat zijn net de situaties die we ons blijven herinneren aan een groot tornooi. Laat maar komen dus :coolbrows:

Is volgens mij helemaal geen onpopulaire mening. Dat zijn net de situaties die we ons blijven herinneren aan een groot tornooi. Laat maar komen dus :coolbrows:
Wilde tackles, overdreven vieringen, gatachterlijke rode kaarten.
En wellicht één of andere Afrikaans nationale ploeg waar er ambras is over de wedstrijdpremies.
En ambiance in de tribune.

Terug
Bovenaan