Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verschrikkelijk, die extra drinkbreaks er ook bij... ik wil gewoon voetbal zien, geen gezever.ik ben toch ook geen fan van die nieuwe manier van opkomen, die zijn 5 minuten bezig met handjes geven
blame Del Pieroik ben toch ook geen fan van die nieuwe manier van opkomen, die zijn 5 minuten bezig met handjes geven
Ja en in de match Qatar- Zwitserland duurde die ‘adbreak’ ook langer dan verwacht dus moesten we 30seconden wachten voor het spel terug in gang kwam.Die hydration breaks zijn toch altijd in het voordeel van het team dat onderligt? Dat is nu al een paar keer dat de flow van het dominante team wordt onderbroken, het andere team krijgt even tijd om te ademen en te reorganiseren. Laat ons maar hopen dat dat niet de nieuwe standaard gaat worden, ik vind het nu al vreselijk.
Werd op de eerste match van Mexico ook al gezegd door Vandenbempt, dat het allemaal niet te nauwgezet moet zijn blijkbaar ... ik snap dat zelfs niet, is toch een ramp voor TV, dat dit allemaal maar wat random start?Matchen starten toch ook allemaal niet op tijd?

Alez Donald, ge zou toch verwachten dat ge op zijn minst de match van de USA gezien hebtheb nog geen 1 match gezien, vanavond normaal wel de rode duivels.
maar verdorie, zoveel wedstrijden zeg, en zoveel teams. zitten daardoor ook amper matchen in die mij in het oog springen. veel te veel 3e rangs landen en gewoon teveel teams.
dit is een WK die snel zal vergeten worden denk ik, of pas interessant wordt vanaf de kwartfinales denk ik.

Heb van elke match wel de highlights gezien. maar ook die match: paraguay was toch echt van een pover niveau.Alez Donald, ge zou toch verwachten dat ge op zijn minst de match van de USA gezien hebt![]()

Ge herinnert u ook enkel wat goed geweest is natuurlijk. Of iets heel erg opvallends (in negatieve zin). Maar geen random team uit de groepsfase dat bv maar 1 of geen punt pakte.Heb van elke match wel de highlights gezien. maar ook die match: paraguay was toch echt van een pover niveau.
Als ik dat vergelijk met WK 1998 bv, mijn eerste WK ooit, daar kan ik me precies weinig crap teams in herinneren.