Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je doet het verkeerd. Altijd inzetten op de ploeg die je haat. Dan heb je nooit een teleurstellend resultaat.Ik zet 100 euro in op Kaapverdië
Zeker dat Nederland Marokko zal uitschakelen?En dan misschien als kwartfinales:
Brazilië - Engeland
Argentinië - Colombia (rode kaarten incoming)
Frankrijk - Nederland
Spanje -BelgiëSenegalUSA
Dit is toch gewoon puur om te trollen?Mijn kwartfinales zijn
Frankrijk - Nederland
Portugal - VS
Ivoorkust - Ecuador
Argentinië - Colombia (waarschijnlijk de makkelijkste kwartfinale om te voorspellen)
Ik geloof niet in Brazilië. Ik geloof niet in Engeland die op 2,200 meter hoogte moet spelen tegen een team dat dat gewend is, en die maakten de laatste twee matchen ook al geen indruk tegen Ghana en Panama. Wie het dan wel wordt is moeilijker want veel dark horse kandidaten aan die kant (waaronder Noorwegen, Japan en Mexico ook)
Frankrijk - Duitsland en Portugal - Spanje in een 1/8ste finale zijn ook geen cadeaus.
De laatste duidelijk zege van Argentinië tegen Colombië dateert van 10 jaar geleden... Sindsdien allemaal vrij close matches met als uitschieter die geweldige Copa América finale twee jaar terug, waar Colombië even goed had kunnen winnen (en misschien wel moeten, Dibu was motm).De makkelijkste kwartfinale om de ploegen uit die kwartfinale te voorspellen, niet de kwartfinale zelf.En dan van al je kwartfinales, vind je de meest 50/50 match de makkelijkste om te voorspellen?De laatste duidelijk zege van Argentinië tegen Colombië dateert van 10 jaar geleden... Sindsdien allemaal vrij close matches met als uitschieter die geweldige Copa América finale twee jaar terug, waar Colombië even goed had kunnen winnen (en misschien wel moeten, Dibu was motm).
Wat een disrespect tov Noorwegen.Er zullen we verrassingen voorkomen. Bijvoorbeeld Frankrijk heeft nog niet tegen topploeg gespeeld, dus wie weet liggen die er tegen Duitsland al uit.
Juist daarmee he, moest Noorwegen met hun A-ploeg gespeeld hebben dan konden we zeggen dat Frankrijk tegen een topploeg gespeeld heeft.Wat een disrespect tov Noorwegen.
Al hebben die niet met hun A-ploeg gespeeld tegen Frankrijk.