The Road to the World Cup 2026

Nederland toch ook een moeilijk parcours, nu tegen Marokko is echt geen cadeau en in de kwartfinale tegen wellicht Frankrijk of Duitsland.

Rechterkant van de tabel is toch beduidend zwakker met als uitschieter Argentinië die echt een makkelijke route hebben naar de halve finale (behalve mogelijks Colombia waar ze het vaak wel moeilijk tegen hebben).

Mijn kwartfinales zijn

Frankrijk - Nederland
Portugal - VS
Ivoorkust - Ecuador
Argentinië - Colombia (waarschijnlijk de makkelijkste kwartfinale om te voorspellen)

Ik geloof niet in Brazilië. Ik geloof niet in Engeland die op 2,200 meter hoogte moet spelen tegen een team dat dat gewend is, en die maakten de laatste twee matchen ook al geen indruk tegen Ghana en Panama. Wie het dan wel wordt is moeilijker want veel dark horse kandidaten aan die kant (waaronder Noorwegen, Japan en Mexico ook)

Frankrijk - Duitsland en Portugal - Spanje in een 1/8ste finale zijn ook geen cadeaus.

Mijn kwartfinales zijn

Frankrijk - Nederland
Portugal - VS
Ivoorkust - Ecuador
Argentinië - Colombia (waarschijnlijk de makkelijkste kwartfinale om te voorspellen)

Ik geloof niet in Brazilië. Ik geloof niet in Engeland die op 2,200 meter hoogte moet spelen tegen een team dat dat gewend is, en die maakten de laatste twee matchen ook al geen indruk tegen Ghana en Panama. Wie het dan wel wordt is moeilijker want veel dark horse kandidaten aan die kant (waaronder Noorwegen, Japan en Mexico ook)

Frankrijk - Duitsland en Portugal - Spanje in een 1/8ste finale zijn ook geen cadeaus.
Dit is toch gewoon puur om te trollen?

Enerzijds zijn je kwartfinales al hooguit onrealistisch, sorry maar Ivoorkust-Ecuador? Da's gewoon om te lachen. Terwijl Brazilië en Engeland in hetzelfde kwart zitten... Een verrassing kan altijd, maar beiden? Toch echt quasi onwaarschijnlijk hoor.

En dan van al je kwartfinales, vind je de meest 50/50 match de makkelijkste om te voorspellen? :unsure: De laatste duidelijk zege van Argentinië tegen Colombië dateert van 10 jaar geleden... Sindsdien allemaal vrij close matches met als uitschieter die geweldige Copa América finale twee jaar terug, waar Colombië even goed had kunnen winnen (en misschien wel moeten, Dibu was motm).

En dan van al je kwartfinales, vind je de meest 50/50 match de makkelijkste om te voorspellen? :unsure: De laatste duidelijk zege van Argentinië tegen Colombië dateert van 10 jaar geleden... Sindsdien allemaal vrij close matches met als uitschieter die geweldige Copa América finale twee jaar terug, waar Colombië even goed had kunnen winnen (en misschien wel moeten, Dibu was motm).
De makkelijkste kwartfinale om de ploegen uit die kwartfinale te voorspellen, niet de kwartfinale zelf.

En ik duid TWEE verrassingen op 8 aan (oké USA & Portugal kunnen ook België en Spanje zijn maar whatever). Maar ik duid twee verrassingen aan en jij noemt het al getrol.

Het zou het eerste WK zijn waarbij er geen verrassingen optreden.

Er zullen we verrassingen voorkomen. Bijvoorbeeld Frankrijk heeft nog niet tegen topploeg gespeeld, dus wie weet liggen die er tegen Duitsland al uit.

Terug
Bovenaan