Throne & Liberty

Ja, er zijn nog een paar nieuwe dungeons op lvl 50, raids zijn er (nog) niet.
En de dynamic events en codex quests/contracts.
Codex quests zijn achievement quests en die contracts zijn dailies.

Maar buiten dat is het vooral de guild vs guild pvp.

Tis sowieso gratis, wat je ziet op je PS is het early Acces pakket van 40 euro. De gratis versie zal pas zichtbaar komen op officiële release uur vandaag.

Speelt precies nog wel vlot op de ps5.
Enkel last van screen tearing, das wel irritant

Edit: screen tearing is weg na de game te hebben heropgestart

Laatst bewerkt:
Tis gelijk een beetje moeilijk om op servers te geraken momenteel op pc. 🙈 1x binnen geraakt daarnet en men spel crashed. Nu blijf ik maar op server selection staan.

Deze speelt zo slecht nog niet. Wel nog niet ver. Maar toch al een paar uurtjes in en smaakt naar meer :-)

Alez vooruit, na het hele server debacle en nog maar eens een heel lange maintenance is al mijn lucent weg...
Ik lees ook posts van anderen met hetzelfde issue + mensen bij wie heel hun char weg is....

Niet goed bezig daar.

tis Amazon what did you expect, in de tijd van Lost Ark waren er ook problemen tijdens release.

Ik was deze volledig vergeten, ziet er wel echt goed uit? nice!

Uit nostalgie recent eens Lineage2 geïnstalleerd op een regenachtige dag.
Maar tja, soms laat je nostalgie beter voor wat het is.

Deze is zo te lezen hier gratis? Lijkt me meer mijn tijd te verdienen :)
Hoezo is deze wel gratuit btw? wat is het verdienmodel? cash shop?

Ik was deze volledig vergeten, ziet er wel echt goed uit? nice!

Uit nostalgie recent eens Lineage2 geïnstalleerd op een regenachtige dag.
Maar tja, soms laat je nostalgie beter voor wat het is.

Deze is zo te lezen hier gratis? Lijkt me meer mijn tijd te verdienen :)
Hoezo is deze wel gratuit btw? wat is het verdienmodel? cash shop?
Om aankopen te doen in de Auction house van de game moet je currency aankopen met echt geld.

En de echte bis wapens en armour gaan in de AH komen, je kan deze ook gewoon grinden door dungeons te doen.

Gisteren wat vrije tijd gegoocheld, was toch wel echt benieuwd...
De character creation is al een gegeven op zich zeg.
:shy:

Mijn personage zag het alvast al even goed zitten als mezelf.

Heb de inleiding gespeeld. Ben nu in dat eerste stadje aangekomen.
Daar was ik zeker niet alleen als starter, nogal wat volk met het zelfde idee, dat is fijn.

Ik kon me trouwens niet voorstellen dat deze game gratis is. Vind het echt mooi.
De game deed me soms ook wat aan the Witcher 3 denken op een of andere manier.
Die amitoi is dan wel weer echt koreaans, waar kwam die plots vandaan zeg.

Die shop met bundles en clothing is dan weer 100% ncsoft. Zowel grafisch als qua inhoud. Erg herkenbaar.
Maar het lijkt me wel een slechte voorbode, hopelijk kunnen ze het wat in evenwicht houden.

Voor de rest speelt en draait deze erg vlot, zit goed in elkaar zo te zien.
Maar voor mezelf speelt het wel nog wat onwennig en kan niet precies zeggen waarom.
Is het gewoon omdat het allemaal nieuw is? En omdat er veel op je afkomt qua info/wapens/skills/.. ?
Of misschien omdat ik van dit genre (het meest recent) vooral Guild wars 2 gewoon ben?

Ergens zit ik er gewoon niet echt volledig in, niet echt immersed zeg maar.
Weet ook niet waarom, maar voelt een beetje oppervlakkig aan ook.
Het speelt op een bepaalde manier anders. Niet vertrouwd.

Anyway, voor wie deze wil proberen, niet twijfelen, binnenhalen via steam!
Het is je bandbreedte zeker waard!

Voor mezelf blijft het wat dubbel, het blijft een mmorpg... en die zijn altijd time consuming.
Heb al gemerkt dat ik beter rendeer op single player free roam games.

Also, zit er nog niet volledig in, maar wil er zeker wel meer van ontdekken...
Lijkt me wel leuk om er af en toe wat in rond te dolen, en dat ga ik doen ook. :music:

Ook even getest aangezien het gratis is maar is niet echt mijn ding tot nu toe, hier totaal geen Witcher gevoel, eerder Lost Ark. Het heeft zowat hetzelfde mobile game gevoel met constant popups en indicators dat je in 7 verschillende menus een reward moet gaan claimen waar je dan weer verschillende chests, materials en currencies uit krijgt. Komt bij mij altijd zo overweldigend over en haalt mij ook volledig uit het spel, typisch Koreaans i guess? :unsure:

Vind het wel goed wat ik er al van heb gespeeld. De open beta vond ik niet echt zo goed maar het is wel stukken beter geworden precies.
Ben er wel nog niet hard ingevlogen zoals bij andere MMO releases maar vind het wel plezant hier en daar wat quests te doen

Ook juist de intro gespeeld maar die lock on target vind ik nie goed want als je dan je rechterstick gebruikt dan selecteert die andere targets , ik wil dat die lock on op dezelfde target blijft.
Weet er iemand of dit mogelijk is ? Al wat opgezocht maar vind nie echt een oplossing.

Ook even getest aangezien het gratis is maar is niet echt mijn ding tot nu toe, hier totaal geen Witcher gevoel, eerder Lost Ark. Het heeft zowat hetzelfde mobile game gevoel met constant popups en indicators dat je in 7 verschillende menus een reward moet gaan claimen waar je dan weer verschillende chests, materials en currencies uit krijgt. Komt bij mij altijd zo overweldigend over en haalt mij ook volledig uit het spel, typisch Koreaans i guess? :unsure:

witcher bedoelde ik voornamelijk grafisch.

Terug
Bovenaan