Tomorrowland

Ik hoor hier al 2 dagen TML tot in oelegem alsof er een fuif hier in de parochiezaal is 😬

Moest ik trouwens een euro krijgen voor elke blote vrouwenborst die ik vandaag gezien heb… ik kon gratis naar TML volgend jaar. Vrouwen lopen hier en masse in een string en zo’n doorzichtig netje over hun blote borsten. Echt crazy. Die moeten in die massa toch bepoteld worden?

Moest ik trouwens een euro krijgen voor elke blote vrouwenborst die ik vandaag gezien heb… ik kon gratis naar TML volgend jaar. Vrouwen lopen hier en masse in een string en zo’n doorzichtig netje over hun blote borsten. Echt crazy. Die moeten in die massa toch bepoteld worden?
"Het probleem" is dat dat meestal van die fake vastgeschroefde ballonen zijn 😔

Nog een reden te meer om volgend jaar wel te gaan.

Beetje triest is dat Library vanaf 23u "mainstage livestream" toont, hoeveel volk zou zoiets lokken.
Vrienden die vorig jaar het hele weekend daar waren zijn na 21u30 nooit meer op mainstage geraakt: het was vol.

Vreemd dat er vorig jaar nauwelijks commentaar op geweest is, gegeven de hetze met Werchter en the barn een paar weken voordien.

Is dat geen zedenschennis van zo rond te lopen? :biglaugh:

Vrienden die vorig jaar het hele weekend daar waren zijn na 21u30 nooit meer op mainstage geraakt: het was vol.

Vreemd dat er vorig jaar nauwelijks commentaar op geweest is, gegeven de hetze met Werchter en the barn een paar weken voordien.
Hoeveel Belgen lopen daar nog rond.

Uit curiositeit wat van de livestream gezien. Mainstage was vroeger toen ik nog effectief ging al niet mijn ding maar altijd wel indrukwekkend qua show. (Cd'A stage met namen als Sven Vath was de place to be!)
Alesso kon er nog mee door maar Steve Aoki en DE Tomorrowland mannen van Willebroek zijn toch écht tenenkrullend slecht. :puke:
Afsluiten met zoiets & dat dan nog broadcasten is toch geen reclam voor uw festival.

Ik hoor hier al 2 dagen TML tot in oelegem alsof er een fuif hier in de parochiezaal is
Ik blijf het dus zot vinden dat ik er hier gewoon niks van hoor terwijl ik er in vogelvlucht een 10 - 11 km van af zit.

Zag ze bij het naar huis gaan van links naar rechts springen… :sop:

Afgesloten met Tale of Us, waren wel goed zoals altijd. :love: Wel zonde dat er precies geen echte technostage was dit jaar :(

Viel me wel op dat er gigantisch veel Aziaten waren dit jaar. Wel zonde dat ze niet meer tickets voorzien voor Belgen. Al die pipo’s met hun vlaggen van overal, who cares.

Average Rob was idd ambiance. Ik heb het stuk meegepikt van on met la patate en die vertegenwoordigde in dat uur België meer en beter dan onze koning ooit gaat doen.​
Ik kan wel respect opbrengen voor een act op een uur dat men het volk nog moet opwarmen en dat er ook voor gaat.​
Adriatique was ook goed maar had van mij een uur later geprogrammeerd mogen worden.​
Amber Broos was hard. Altijd leuk voor even.​
Mrak en dan Tale of Us. Is wel mijn muziek maar die Mrak moet echt af de bollen blijven. Het fake dj'en begint mij meer en meer te irriteren.​
Dat alles professioneler is dan vroeger is nu eenmaal de realiteit maar uw koptelefoon 2 seconden opzetten en dan die constante knop trek/draaiers. Wtf man. Het begint een parodie te worden. Zelfs als je live zou mixen zou je niet gelijk een mongool aan die knoppen zitten.​
2de jaar op rij dat zondag ook weer de dag was voor mij.​
Zaterdag zou de hoogdag moeten zijn maar dan is de line-up te chaotisch en te mainstream.​
Anyma op de main was ook geen goede keuze imo. Die heeft zijn schermen nodig en even die Sirene half en half op de main schermen was niet indrukwekkend genoeg.​
Prijs voor de meest irritante vlag gaat dit jaar wel naar Israël.​
Op zaterdag gingen ze juist niet de dj op de main zijn oog uitsteken met die gigantische vlag.​
Dat is ook blijkbaar een doel op zich om op de Freedom en de Main heel de tijd op de eerste rij te staan zwaaien.​
Edit: idd kei veel aziaten.​

Laatst bewerkt:
Vandaag vielen me die aziaten ook op… maak k ff ruimte voor zo n vrouwke zodat ze een fotoke/filmke kon maken tijdens Tale of Us, hup ineens 2 ambetante venten erbij dat als ne zwerm bijen op u af komt. Gisteren lag er ook zo ne chinees met serieus spaghetti benen aan de libary. I took too much mollie zei hem, al trillend gelijk ne bompa van 80 😂

Wel content dat k afgesloten heb met Tale of Us.

Al bij al leuke editie, gewoon 1/3 dagen is in de late avond de main doen en die andere dagen zoekt ge u gewoon iets naar uw zin.

Er ontbrak voor mij wel een "20e verjaardag" gevoel. Je had zo'n overzicht in de kranten en Trends, maar op het terrein merkte je er weinig van. "Het is de 20e editie" in het krantje is zowat alles (en zogenaamde surprises maar die zijn er elk jaar, daar plakken ze dan "20" op).

Gisteren lag er ook zo ne chinees met serieus spaghetti benen aan de libary. I took too much mollie zei hem, al trillend gelijk ne bompa van 80 😂
Toen ik weg ging bij Tale of Us waren de mannen van de EHBO ook een Aziaat aan het wegdragen in zo van die folie. Zag er maar bleekskes uit :unsure:

Hopelijk volgend jaar terug wat meer old school techno. Sven Väth, Carl Cox, Ricardo Villalobos, Ellen Allien. Ik mis de CdA stage wel.

Ik zou ook graag nog eens een In Search of Sunrise stage zien maar aangezien trance vrij dood is… :(

Ik blijf het dus zot vinden dat ik er hier gewoon niks van hoor terwijl ik er in vogelvlucht een 10 - 11 km van af zit.
Hier een 35km in vogelvlucht, maar wel in de richting waar de boxen van mainstage naartoe gericht zijn. Was toch goed hoorbaar gisteren avond.

"left" "left" "left" "left" "left" "left" "left" "left" "right" "right" "right" "right" "right" "right" "right" "right"
"BAAM" "BAAM" "BAAM"

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan