Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat vind ik ook heel goed. Naam onthouden voor volgend jaar.
Beetje vergelijkbaar met de set van gisteren. Dat vond ik dus echt wel héél goed!
"Het probleem" is dat dat meestal van die fake vastgeschroefde ballonen zijnMoest ik trouwens een euro krijgen voor elke blote vrouwenborst die ik vandaag gezien heb… ik kon gratis naar TML volgend jaar. Vrouwen lopen hier en masse in een string en zo’n doorzichtig netje over hun blote borsten. Echt crazy. Die moeten in die massa toch bepoteld worden?

Zagen er vrij echt uit"Het probleem" is dat dat meestal van die fake vastgeschroefde ballonen zijn![]()

Nog een reden te meer om volgend jaar wel te gaan.Moest ik trouwens een euro krijgen voor elke blote vrouwenborst die ik vandaag gezien heb… ik kon gratis naar TML volgend jaar. Vrouwen lopen hier en masse in een string en zo’n doorzichtig netje over hun blote borsten. Echt crazy. Die moeten in die massa toch bepoteld worden?
Vrienden die vorig jaar het hele weekend daar waren zijn na 21u30 nooit meer op mainstage geraakt: het was vol.Beetje triest is dat Library vanaf 23u "mainstage livestream" toont, hoeveel volk zou zoiets lokken.
Is dat geen zedenschennis van zo rond te lopen?Moest ik trouwens een euro krijgen voor elke blote vrouwenborst die ik vandaag gezien heb… ik kon gratis naar TML volgend jaar. Vrouwen lopen hier en masse in een string en zo’n doorzichtig netje over hun blote borsten. Echt crazy. Die moeten in die massa toch bepoteld worden?

Hoeveel Belgen lopen daar nog rond.Vrienden die vorig jaar het hele weekend daar waren zijn na 21u30 nooit meer op mainstage geraakt: het was vol.
Vreemd dat er vorig jaar nauwelijks commentaar op geweest is, gegeven de hetze met Werchter en the barn een paar weken voordien.

Ik blijf het dus zot vinden dat ik er hier gewoon niks van hoor terwijl ik er in vogelvlucht een 10 - 11 km van af zit.Ik hoor hier al 2 dagen TML tot in oelegem alsof er een fuif hier in de parochiezaal is

Wel zonde dat er precies geen echte technostage was dit jaar 

Toen ik weg ging bij Tale of Us waren de mannen van de EHBO ook een Aziaat aan het wegdragen in zo van die folie. Zag er maar bleekskes uitGisteren lag er ook zo ne chinees met serieus spaghetti benen aan de libary. I took too much mollie zei hem, al trillend gelijk ne bompa van 80![]()

Hier een 35km in vogelvlucht, maar wel in de richting waar de boxen van mainstage naartoe gericht zijn. Was toch goed hoorbaar gisteren avond.Ik blijf het dus zot vinden dat ik er hier gewoon niks van hoor terwijl ik er in vogelvlucht een 10 - 11 km van af zit.