Baldarich
Active member
En Fred AgainVoor de oldschoolers: Sven Vath, Marco Bailey, Richie Hawtin en Honey Dijon komen wel naar Sziget dit jaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Fred AgainVoor de oldschoolers: Sven Vath, Marco Bailey, Richie Hawtin en Honey Dijon komen wel naar Sziget dit jaar.
Boris Brecha, Keine musik, afterlife op mainstage vond ik heel goed.
Dit is echt sterk werk. Zijn er nog zulke sets vanop TL die - zoals je kan horen - totaal anders zijn dan de mainstage bagger?

Zeer zelden, soms staat er "(live)" bij zoals bij Stephan Bodzin op Planaxis vnv maar meestal is dat geen vinyl. Ik heb enkel Push weten draaien met twee vinyl platendraaiers, leuk om te zien op het festival.Wordt er daar ergens met bvb vinyl gedraaid?
Freedom stage ookJammer geen livestream van andere podia
Jammer geen livestream van andere podia
Zeer zelden, soms staat er "(live)" bij zoals bij Stephan Bodzin op Planaxis vnv maar meestal is dat geen vinyl. Ik heb enkel Push weten draaien met twee vinyl platendraaiers, leuk om te zien op het festival.
Vele van de DJ's nemen hun exacte set mee voor de hele zomer tournee, die van DVLM zijn het ergste waar zelfs de stille (schreeuw)momenten mee getimed zijn.
Unpopular opinion, maar het steeds breder en steeds hoger willen bouwen van de main stage is imo niet nodig. Volgens mij kan de main stage perfect wat minimalistischer, zolang het gewoon top aangekleed/ingekleed is. Niet dat het zo minimalistisch moet zoals nu natuurlijk. Ik durf stellen dat veel van die kleinere podia gewoon leuker/mooier/gezellig zijn dan het megapodium dat nu helaas afgebrand is.
Dat is inderdaad allemaal vooraf opgenomen. Niemand wil daar een foutje maken en afgaan.