Bij average Rob stonden wij beneden (net zo op het randje tussen gras en verharding), daar was nog meer dan plaats zat. Iedereen blijft daar precies wat half/boven aan die berg staan.
Vanaf Swedish house mafia ook aan mainstage geweest, zowat halverwege de heuvel in het midden tussen die 2 blokken, frontaal zicht op het podium. Ook hier nog meer dan plaats genoeg (in tegenstelling tot andere jaren) - zelfs nog op men gemakske me kunnen neerzetten (zonder risico op vertrappeling

)
Wat me opviel, veel en veel teveel LED-schermen. Vroegen waren het gewoon mooie podiums, nu ist nog mooi, maar overal led tussen geknald.
Teveel bezoekers die het nu zien als een dagje pretpark ipv een festival. Aantal 50-60ers is nu zeer groot.
SHM hun set vond ik zwak (zeker vergeleken met vorig jaar)
Armin van Buuren, dra-ma-tisch. Echt een aantal keer van 100 naar 0 en dan weer proberen, publiek rond ons was ook niet meer mee.
En ik heb geen probleem met bloot en iedereen mag zich kleden zoals hij/zij wil, maar met momenten is het toch wat vulgair gewoon. Mja alles voor 5 seconds of attention en de likes
Parking 2 (richting van de Colruyt in Boom) de parkeer rijen ook veel te kort op elkaar laten staan. Veel auto's serieus zien manoeuvres uithalen omdat de auto's langs hun kort stonden, maar die tegenover hen ook te kort om vlot uit hun plaats te raken
Nuja al bij al heb ik me wel geamuseerd, maar ik ga ook niet rouwig zijn als ik volgend jaar geen tickets heb