Général Zantas
Well-known member
Over een half uurke DeadMau5 op Freedom Stage se, ben benieuwd. Was vroeger (15+ jaar geleden) fan, maar wegens evoluerende smaak eigenlijk helemaal uit het oog/oor verloren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vinyl op de main?

Ik zag hem bij een van de overgangen gewoon alles stil zien zetten en dan de volgende plaat op laten, nogal een veilige overgang zonder te moeten mixen.Vinyl op de main?
Openen voor Dixon daar was het blijkbaar niet helemaal slechtIk zag dat ene Luna & Lenthe ook op dit feest mochten draaien? Wtf zelfs? Dat is toch ook enkel omdat het 2 grieten zijn die toevallig ook niet lelijk zijn... Hier op Dreambeats in Kortemark mochten die ook een uurtje muziek afspelen en dat trok echt op niets. Constant verkeerde mixes, overgangen die totaal niet goed waren, wat een fiasco was dat.
Als je echte muziekliefhebber bent ga je beter naar de specifieke podia.
Op kleinere stages heb je MEER mensen die puur voor de muziek komen en de show minder interessant voor is. Op de main heb je er meer die voor de show komen, en als je die muziek leuk vind is dat jouw ding.Wie aan de mainstage staat, kan geen muziekliefhebber zijn? Muzieksnobisme, ik ga het echt nooit begrijpen.

Tjah als je bvb 10 albums uitbracht, zoveel keer in de top 3 of 10 stond, nummer 1 hits had ... nog eens goed bent live. Op een live muziekinstrument staat geen 'speel een hit' button. Als een dj producer dat doet is het ook verdient om dan door te vragen. Daft Punk live en Faithless live bvb , dat is/was nog echt live.Er zijn rockbands die 1 en zelfs 2 miljoen euro vragen voor een optreden op Werchter, il faut le faire![]()
Mensen zeggen het toch juist? Geen zin in main en bijhorend toneel en circus, andere podia en zaken genoeg en dat is goed voor iedereen, main of niet. Ieder zijn meug.Nooit begrepen, die ergernis over bepaalde bedragen. Gotye kreeg €90000 per gig op het hoogtepunt van zijn hit. Moet ik daar warm of koud over worden ? Als er hersenloze influencers selfies maken aan de main en op de zijpodia behoudt men de integriteit dan is het nog niet goed genoeg ?
Alleja. Zo is het toch in elke sector. Naar het vrouwenvoetbal kijkt ook een pak minder volk dan het mannenvoetbal en dat verdient ook pakken beter.Rock and roll verdient dus ook pakken beter dan dj'en op TML. U2 speelt tot voor 60k mensen in een concert. Ik vond cijfers van live nation: 125 miljoen euro voor 5 jaar tour contract pre 2020. Ik neem hier nu U2 omdat die ook een indrukwekkende show mee hebben.Uiteindelijk gaat het er toch over hoeveel volk dat die persoon kan entertainen. En als dat nu met hersenloze muziek is.Alleja. Zo is het toch in elke sector. Naar het vrouwenvoetbal kijkt ook een pak minder volk dan het mannenvoetbal en dat verdient ook pakken beter.

Per gig misschien ?Rock and roll verdient dus ook pakken beter dan dj'en op TML.