Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nog een tip in Antwerpen: Nemo Sushi & Seafood.
Intiem en klein zaakje op 't Zuid, maar ja ik meen het: de beste sushi die ik ooit al at (en heb er wel al wat gegeten her en der). Ook de gewone gerechten onwaarschijnlijk lekker. De man kookt alleen en de vrouw doet de hele zaak en ze waarschuwen dat het dus allemaal wat traag is maar wauw dit was het helemaal waard.
Kan je vergelijken met Muromaki op de Vlaamse Kaai?
Ga de tip alvast onthouden. Mijn vriendin verkondigt al maanden dat van zodra onze tweede dochter geboren is ze zo snel mogelijk sushi wil eten.
Ook al zeer veel goeds over gehoord.En nog een tip in Antwerpen: Nemo Sushi & Seafood.
Intiem en klein zaakje op 't Zuid, maar ja ik meen het: de beste sushi die ik ooit al at (en heb er wel al wat gegeten her en der). Ook de gewone gerechten onwaarschijnlijk lekker. De man kookt alleen en de vrouw doet de hele zaak en ze waarschuwen dat het dus allemaal wat traag is maar wauw dit was het helemaal waard.
meeste dezelfde idd. Uitzondering is dan mss Pegasus restaurant, maar das $$$. wel zeer goed.Binnenkort weekendje in de Westhoek, in Poperinge.
Als ik googel lijken dat allemaal hetzelfde soort brasserieën waar je allemaal ongeveer hetzelfde kan eten. Waardoor ik het ook niet meer weet.
Iemand aanraders daar in en rond? Met kinderen, dus het moet niks te sjiek zijn.
maar oa die Belgische Wagyu, lekker mals, dat vet kun je gewoon ook mee opeten met het vlees, wat het meer smaak geeft.Gisterenavond bij Gillis in Gent gaan eten, mooie locatie, beetje druk wel (tafels vrij dicht bij elkaar) maar qua vleesbeleving, voor mij tot nu op nr1. nu, niet dat ik veel ervaring hebmaar oa die Belgische Wagyu, lekker mals, dat vet kun je gewoon ook mee opeten met het vlees, wat het meer smaak geeft.
https://www.lameau.be/ dit was wel lekker jaren geleden.adresjes voor Mechelen?
Indien met terras/tuin pluspunt.
Bedankt voor de tip.https://www.lameau.be/ dit was wel lekker jaren geleden.
En ook nog steeds lekker?Bedankt voor de tip.
Er dan ook geweest, aan water kunnen zitten.
Ruime porties.
En ook nog steeds lekker?
Ik wil niet afwijken van het topic maar waarom vind je het een probleem dat het personeel bedient met tattoos? Bedoel je op de armen of eerder nek/gezicht?Kort geleden, gaan eten in Wilford T in Temse.
![]()
Wilford T / Gastronomisch restaurant / Temse
Welkom op de officiële website van Wilford T in Temse - Gastronomisch restaurant - boek online - Tafelen tussen kunst pur sang. Sinds 1 juni 2016 i......www.restaurant-wilfordt.be
Gauil Millau 14.5/20
T kader is vrij kill, betonnen vloer, witte muren met kunstwerken (Restaurant Wilford T en kunstplatform Wilford X gaan hand in hand samen waardoor het motto 'Tafelen tussen Kunst' volledig tot zijn recht komt.)
Een open keuken waar je 2 personen ziet werken (k denk dat je enkel het deel van de keuken kon zien die diende voor het desseren van de borden). Muziek vond ik wat storend (techno style, répétitive beats). Het kader is eveneens persoonlijk, te kaal, te weinig bekleed.
Het eten was lekker en fijn, al viel het dessert wat tegen.
7/10
Ik had eerder geschreven over de ceder. Die had 14/20 maar vond ik toch beter op meerdere vlakken, eten, kader en de bediening vond ik toch beter. Hier gaf ik 9/10. En we waren meer geld kwijt in de Wilford dan in de ceder. (Ongeveer 50 euro pp)
Ik vond het niet echt kunnen dat er in een 14.5/20 gault millau, t personeel met tatoo's bedient. (Maar dit is persoo lijken smaak).