Slechte positieJa, Cian was echt triestig, hoe je als prof nu kunt krampen hebben op een tijdritje van 20km snap ik toch niet goed.
Krampen betekent meestal dat je te weinig drinkt of te weinig elektrolyten binnen krijgt, of leeg bent.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slechte positieJa, Cian was echt triestig, hoe je als prof nu kunt krampen hebben op een tijdritje van 20km snap ik toch niet goed.
Krampen betekent meestal dat je te weinig drinkt of te weinig elektrolyten binnen krijgt, of leeg bent.
Bijna 2 minuten aan de broek al voor Cian na 20km koers
Vandaag zegt weinig over klimcapaciteiten, maar ik vond Remco er echt goed uitzien, bleef ook gaan tot aan de meet in tegenstelling bv. Vingegaard. Blijft amper nipt Remco voor en heeft amper 600 meter echt zelf gereden.
Wat tekort doen?Nu doe je Vingegaard wel tekort.

Ne normale mens loopt wrs levenslang kreupel na zo’n ongeval.Cian wel niet de enige die door de mand viel. Denk dat het plan van Ineos toch wel was om kopman Vauquelin de laatste streep te laten trekken, O'Connor normaal toch ook niet bij de eerste om te lossen ... de omstandigheden waren toch wel speciaal misschien.
Bijna 2 minuten aan de broek al voor Cian na 20km koers![]()

Het profiel daar is wel duidelijker dan die vanop de officiële site, waar elke rit vlak lijkt.![]()
Tour de France 2026: Rit 19 | Sporza
sporza.be
Jammer dat de types van cols niet meer op de grafiek getoond worden? Lijkt me toch niet moeilijk om bij elke col erbij te zetten of die van 1ste, tweede of buitencategorie is?

Die van Visma zullen gestopt zijn met het idee dat zijn ketting vaststak, of derailleur in crashVan Gramberen: iemand van een andere ploeg was al gestopt. Was toch gewoon een supporter van Seixas? Of heb ik mishoord?
![]()